Zeci de români au rămas blocați în aeroportul de la Barcelona. Scandal la ușa avionului

Zeci de români au rămas blocați în aeroportul de la Barcelona. Scandal la ușa avionuluiAeroport, pasageri. Sursa foto: Arhivă EvZ

Probleme pentru foarte mulți români, care nu au putut ajunge vineri, de la Barcelona la București, pentru că avionul nu era destul de încăpător.

Probleme pentru 40 de români care aveau bilete de avion pentru ruta Barcelona-Bucureşti, vineri seară, nu s-au putut îmbarca în cursa operată de compania WizzAir. Blocajul a fost creat de faptul că ar fi fost vândute mai multe bilete decât locurile disponibile.

Pasagerii aveau bilete pentru cursa de la ora 20.40 spre Bucureşti, însă WizzAir le-a refuzat îmbarcarea.

Ce acuză românii care au rămas în aeroport la Barcelona

„Ne-au refuzat îmbarcarea, nouă şi altor aproximativ 40 de oameni pe motiv că nu sunt suficiente locuri în avion. Nu se cunosc motivele, niciun reprezentant de la WizzAir nu a fost prezent. O bătaie de joc”, a declarat Petru Slupa, un pasager, pentru Europa Liberă.

Potrivit aceleiaşi sursă niciun reprezentant al companiei aeriene nu a venit vineri pe aeroportul spaniol pentru a le oferi informații celor afectaţi. Cu o seară înainte a existat o situație identică, au spus pasagerii pe baza discuţiile cu personalul de la aeroport.

După acest incident, compania a oferit un răspuns, încercând să explice de unde a provenit problema. „Din când în când, mai ales într-un context dinamic şi în continuă schimbare, care variază de la restricţii volatile la vârfuri în ceea ce priveşte cererea pe multe rute de vară, s-ar putea întâmpla ca Wizz Air să fie obligată să facă schimburi operaţionale de ultim moment ale aeronavelor pentru a menţine operaţiunile de zbor, aşa cum este practica normală în industria aviaţiei.

Răspunsul dat de reprezentanții WizzAir

În cazul puţin probabil în care singurul avion disponibil pentru schimb este unul care poate găzdui un număr mai mic de pasageri, unor pasageri li se poate refuza îmbarcarea, lucru pe care Wizz Air îl regretă sincer. Toţi pasagerii afectaţi primesc rambursare integrală sau rezervare la următorul zbor, primesc cazare la hotel şi sunt despăgubiţi în conformitate cu legislaţia privind drepturile pasagerilor.

Echipa Wizz Air este conştientă de importanţa mobilităţii în această perioadă, în special după lunga perioadă de restricţii din multe ţări şi face toate eforturile posibile pentru a efectua toate zborurile şi pentru a transporta toţi pasagerii în siguranţă către destinaţiile lor preferate. Wizz Air continuă să lucreze pentru a reduce la minimum aceste situaţii de refuz la îmbarcare şi îşi cere scuze sincer tuturor pasagerilor afectaţi pentru orice inconvenient cauzat.”

Ne puteți urmări și pe Google News