Potrivit sursei citate, Antena 3 a prezentat, atunci când a înregistrat emisiunea pe 13 sau pe 14 mai, un sondaj de opinie care nu exista încă, ținând cont că autorii sondajului au declarat că interviurile telefonice au fost realizate în perioada 12 – 14 mai.

"Prin telefon, este mult mai simplu, datele se înregistrează în calculator, iar centralizarea este finalizată în doar 24 de ore. De regulă, apelarea telefonică a subiecţilor se desfăşoară până la ora 20.00 a ultimei zile prezentate ca fiind perioadă de sondare”, a explicat pentru cotidianul.ro Alin Teodorescu, șeful unui institut de cercetare. Drept urmare, datele sondajului nu puteau fi centralizate mai devreme de data de 15 mai și nu puteau fi prezentate într-o emisiune înregistrată pe 13 sau 14 mai.

Drept dovezi privind faptul că emisiunea a fost înregistrată, jurnaliștii de la Cotidianul aduc în discuție faptul că emisiunea nu a avut inserat cuvântul "Direct" și discuția cu unul dintre invitați, și anume Mircea Badea, care a devenit tată în seara zilei de 14 mai, dar care în dialogul din emisiune s-a exprimat ca un tată în devenire.

Nu în ultimul rând, în articolul citat se mai precizează că moderatoarea emisiunii nu a precizat că CSCI este coordonat de Dan Sultănescu, consilier al premierului Victor Ponta, și că Bogdan Teodorescu, aflat în platou, este acționar principal al firmei în care activează CSCI, dar și consultant pe probleme de strategie electorală a primului ministru.