40% dintre şoferii care lucrau pentru Uber, Bolt sau Clever s-au retras

40% dintre şoferii care lucrau pentru Uber, Bolt sau Clever s-au retras

Reprezentanţii firmelor de ridesharing Uber, Clever şi Bolt aşteptau o data concretă pentru intrarea în vigoare a reglementării serviciilor pe care Guvernul le-a îngrădit cu ordonanţa taximetriei. Degeaba

După șase negocieri cu reprezentanții Ministerului Transporturilor s-au ales tot cu promisiuni. Au trecut cinci zile de când a intrat în vigoare ordonanţa care modifică legea taximetriei, iar până în acest moment, spun reprezentanţii companiilor de tip ridesharing, peste 100.000 de bucureşteni au avut de suferit pentru că le-a fost imposibil să găsească maşini disponibile. De asemenea, spun reprezentanţii Uber, Bolt şi Clever, timpii de aşteptare au crescut cu până la 4%, astfel că oamenii spun nevoiţi să aştepte chiar şi 15-20 de minute. Anca Gherle, manager al Clever a declarant pentru digi24.ro: „La nivelul industriei, am avut o pierdere de 40%. Asta înseamnă o pierdere de 40% de şoferi care lucrau pe aplicaţii şi au decis să se retragă în lipsa unei reglementări”.Uber, Bolt şi Clever au lansat o petiţie online, semnată de peste 200.000 de susţinători ai transportului alternativ. Singurii fericiți sunt taximetriştii care sunt evident mulţumiţi de efectele ordonanţei. De la intrarea în vigoarea a ordonanţei, poliţiştii îi pot amenda pe şoferii Uber, Bolt şi Clever la prima abatere, atunci când sunt găsiţi fără atestate profesionale și licenţe de taxi.

 

 

Ne puteți urmări și pe Google News