Compania Tarom explică într-un comunicat că s-a decis efectuarea unor investigații suplimentare asupra cursei RO 403 Otopeni – Roma, care au determinat descoperirea unor probleme tehnice. 

Astfel, s-a decis schimbarea aeronavei, care a decolat de pe aeroportul Otopeni cu o întârziere de 4 ore și 55 de minute.

„În urma unor verificări tehnice suplimentare s-a luat decizia schimbării aeronavei, fapt care a cauzat întârzierea. Zborul decurge în condiții de deplină siguranță și securitate pentru pasageri și echipaj. Subliniem faptul că pasagerii noștri au fost anunțați de întârziere, încă de la îndeplinirea formalităților de check-in. Mai mult decât atât, reprezentanții Tarom au protejat pasagerii la sol și le-au oferit asistență, constând în două mese, apă, sucuri și desert. Ne cerem scuze, inclusiv pe această cale, tuturor pasagerilor care au avut de suferit din cauza întârzierii neplanificate la zborurile Tarom de astăzi”, se scrie într-un comunicat de presă al companiei aeriene emis miercuri.