Surpriză totală în televiziune! PRO TV face mutarea momentului. Schimbări majore pentru telespectatori

Surpriză totală în televiziune! PRO TV face mutarea momentului. Schimbări majore pentru telespectatori Sursa foto: Arhiva EVZ

PRO TV încearcă să profite de fiecare ocazie pentru a le oferi telespectatorilor o experiență de neuitat. Astfel, din această primăvară, „casa serialelor clasice românești”, PRO Gold, își va schimba denumirea. Va fi rebranduit sub o nouă formă, ACASĂ Gold., iar fanii iubirii și ai nostalgiei vor putea viziona cele mai inedite emisiuni.

PRO TV, liderul televiziunilor din România, investește în permanență în conținut de calitate și își dezvoltă portofoliul de canale secundare prin producții pentru toată România. PRO GOLD și PRO CINEMA vin cu noi surprize pentru fani. Aceștia vor putea viziona cele mai spectaculoase telenovele.

Din această primăvară, PRO GOLD redevine ACASĂ GOLD. Telespectatorii se pot bucura de telenovele românești, turcești și latino-americane. PRO TV aduce pentru fanii săi cele mai emoționante producții de până acum.

PRO CINEMA, liderul televiziunilor de filme din România, îi va ține pe telespectatori cu sufletul la gură. Aceștia vor putea viziona cele mai cunosute filme, dar și noi producții care au fost nominalizate la cele mai mari festivaluri de film.

Este oficial! Se va întâmpla la PRO TV

Aceste schimbări vor fi strâns legate de un conținut nou și un carusel de emoție. Pentru ACASĂ GOLD, nostalgia a fost cuvântul care și-a pus amprenta în tot procesul de rebranding. Tot pachetul grafic, de la logo, culori și animații, îi va trimite pe fani cu gândul la televiziunea din trecut. Pe de altă parte, PRO CINEMA, își păstrează formatul, dar vine cu producții unice.

Sursa: arhiva EVZ

„Ne-am dorit să aducem mai aproape de publicul nostru tot portofoliul PRO și să fim relevanți atât din punct de vedere content, cât și vizual. Unele canale vor avea parte de schimbări importante, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, iar PRO CINEMA va beneficia mai mult de un update la nivel grafic. Chiar dacă aceste schimbări vor aduce noi elemente vizuale, vom păstra punctul ca simbolul care unește toate stațiile care fac parte din grupul PRO”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director.

„Din moment ce PRO TV este liderul incontestabil în rândul celor mai mari canale TV din România, este acum momentul să dezvoltăm canalele secundare. Viziunea noastră este clară: PRO TV e un post TV generalist, care targetează o audiență vastă, prin urmare ne dorim să dezvoltăm canale secundare puternice care pot targeta anumite profile – unul pentru femei (ACASĂ) și unul pentru bărbați.”, declară Antonii Mangov, Programming Director.

Ne puteți urmări și pe Google News