Este prima amendă din istorie primită de postul de știri al RCS&RDS.

„Mă aşteptam la mai rău, la derapaje mult mai mari, mi-era teamă de acele derapaje voite. Antena 3… singurul lucru pe care l-am gasit este lipsa atenţionărilor cu ‘aceste imagini va pot afecta emoţional’, la Antena 1 sunt imaginile cu rudele îndurerate, dar nu s-a insistat pe ele, aceeaşi situaţie la B1, la Kanal D chiar s-a insistat pe rudele îndurerate, la Pro TV lipsa de atenţionare că urmează imagini dure, iar la Digi 24 este o foarte mare problemă de informare corectă. Faci un material de patru minute, un material pe baza unei scrisori primite de un site. Din punctul meu de vedere n-au fost derapaje foarte grave”, a spus Radu Herjeu în motivaţia sa pentru amendarea postului de ştiri al grupului RCS&RDS, conform paginademedia.ro.

CNA a mai sancţionat România TV şi Kanal D cu somaţie publică pentru insistența prezentării imaginilor cu rudele victimelor aflate în suferinţă. În cazul Antenei 1 a fost propusă o somație publică pentru că a difuzat imagini neblurate cu victime care erau resuscitate. CNA a analizat monitorizările făcute în perioada 30 octombrie – 2 noiembrie pentru posturile – Antena 1, Antena 3, B1 TV, Digi 24, Kanal D, PRO TV, Prima TV, Realitatea TV, România TV, TVR 1.

Referat DNA. Clădirea în care activa Clubul “Colectiv” a fost cumpărată prin ÎNŞELĂCIUNE cu bani de la firme tip CĂSUŢĂ POŞTALĂ]