Vineri seara

O salată de proteine formată din: 170 g somon file, 170 g piept de pui, 170 g de salată mixta (legume)
 Desert: un ananas cu iaurt.

Sâmbătă:

Mic dejun – un sandvis cu pâine de secară şi branza slabă. Poti bea o cafea neîndulcită sau un ceai. Sau, o punguţă de ovaz instant, preparat cu apă şi cu un pic de lapte degresat;
Desert:salata de fructe: 1 bucata de banana, 1 lingura de fulgi de migdale, 2 felii mango, tăiate bucăţi.  

Pranz – o salată din: un avocado, un castravete, jumătate de cartof fiert, dressing făcut din suc de lămâie, mărar, piper.  

Cina – 100g de peste gătit la cuptor cu mirodenii. Poţi consuma la desert 200g de kefir sau iaurt grecesc fără grăsime.  Mai puteţi alege varianta cu o salată compusă din: 1 morcov la grătar, o felie de sfeclă  tot la grătar, 6 bucăţele de portocală, o lingură de staifde, 6 nuci măruntite asezonate cu ulei de măsilne, suc de lămaie şi dressind de miere.

Duminică:     

Mic dejun – o cana de ceai verde neîndulcit şi doi biscuiti dietetici.

Pranz – 2 cartofi mari fierţi, jumătate de varză proaspătă, o cană de porumb, jumătate de lingură de ulei de masline.  

Cina – 100g de pipet de pui fiert sau la grătar, un ou fiert şi o rosie. La desert, poţi mânca 200g de kefir sau iaurt greces fără grăsimi. 

După cum observaţi acestă dietă recomandată de feminis.ro, este simplă sănătoasă, săţioasă care merită încercată.

 

Te-ar putea interesa și: