"Amintiți-vă că atunci când sunteți implicat în publicitate, utilizatorul este produsul", a scris compania într-o postare pe site-ul oficial, declarând că nu dorește ca " WhatsApp" să devină "doar o altă casă de anunțuri". Dar n-a durat mult, uitându-se cu desăvârsire acea promisiune.

Acum, utilizatorii amenință să-și șteargă conturile WhatsApp și să treacă la un serviciu rival, cum ar fi Telegrama sau Signal, după ce Facebook a confirmat planurile și a lansat câteva exemple destul de nepalabile despre modul în care vor apărea exact anunțurile pe platforma de mesagerie. Anunțurile se așteaptă să apară în secțiunea "Stare" a aplicației începând cu 2020 – și aproape nimeni nu este mulțumit de această idee. 

O altă caracteristică care a deranjat din partea WhatsApp – Zuckerberg 

Facebook a susținut în trecut că criptarea mesajelor va fi 100% garantată, dar a fost numai o promisiune, o tactică de PR, nimic altceva. În urma dezvălurilor din interior s-a aflat că practic orice activitate pe Facebook şi WhatsApp este la mâna tuturor angajaţilor şi nu numai.

 

 

Te-ar putea interesa și: