Schimbări la Digi RCS-RDS. Mulți abonați vor avea probleme cu facturile
- Emma Cristescu
- 11 martie 2025, 10:36

Reprezentanții celui mai mare grup românesc de telecomunicații, Digi RCS-RDS, au anunțat schimbări în luna martie. Din martie, compania nu mai are niciun fel de contract cu Selfpay. S-ar putea ca plata facturilor să nu fie alocată corect.
Schimbări la Digi RCS-RDS
Pot apărea disfuncționalități în administrarea conturilor. Clienții care vor folosi în continuare terminalele vor suporta un comision. Acesta se ridică la suma de 5 lei pentru fiecare factură care se achită la Selfpay. Acest cost nu este perceput de companie, ci de operatorul care administrează terminalele de plată.

Digi. Sursa foto: Arhiva companiei
„Vrem să te anunțăm că din martie 2025 DIGI nu mai are contract cu Selfpay pentru plata facturilor. Dacă alegi să plătești în continuare la aceste terminale, furnizorul lor va percepe un comision suplimentar de 5 lei per factură.
Riști ca plata să nu fie alocată corect. Această taxă nu este aplicată de DIGI, ci este stabilită de operatorul terminalului”, a transmis compania.
Ce trebuie să facă clienții
Compania de telecomunicații a luat această decizie pentru a reduce costurile de funcționare pentru furnizarea serviciilor către clienții din România. Cei care doresc să evite plățile suplimentare sunt sfătuiți să se informeze despre alternative.

SelfPay/ Sursa foto SelfPay.ro
Aceste variante de plată sunt puse la dispoziție de către operatorul român. Problema este că Selfpay susține că regretă hotărârea luată de Digi RCS-RDS. Întreruperea contractului pentru plata facturilor a fost una unilaterală.
Selfpay regretă hotărârea luată de Digi
„Am încercat în repetate rânduri să găsim soluții sustenabile pentru continuarea acestui parteneriat, însă oferta noastră, care includea și integrarea gratuită a plăților DIGI în aplicația mobilă SelfPay Now (folosită de peste 600.000 de utilizatori), nu a fost acceptată.
Costurile operaționale aferente procesării plăților prin rețeaua noastră de peste 12.000 de locații depășesc semnificativ comisionul propus către SelfPay, și totuși compania DIGI a ales să nu acopere acest cost, preferând în schimb să închidă colaborarea”, a transmis Selfpay.