Scandal în avion. Un bărbat beat, scandal monstru cu pilotul. Cum a fost potolit și ce riscă

Scandal în avion. Un bărbat beat, scandal monstru cu pilotul. Cum a fost potolit și ce riscă Sursa: arhiva EVZ

Scandal în avion. O aeronavă, care urma să decoleze de la Cluj spre Roma, a fost nevoită să decoleze cu întârziere din cauza unui bărbat beat care s-a luat la ceartă cu pilotul și cu polițiștii de frontieră.

Scandal în avion. Un pasager român a fost scos dintr-o aeronavă cu destinația Roma pentru că era beat și se lua la ceartă cu cei din jur. Bărbatul a intrat în conflict cu polițiștii de frontieră și cu un pilot, care l-a rugat să coboare. Acesta a încercat să-i convingă că este treaz, stând într-un picior, dar a căzut.

Pasagerul a amenințat cu acțiuni legale și a vrut să filmeze cearta cu telefonul. Cu toate acestea, echipajul de bord nu a fost impresionat. Aeronava a decolat cu întârziere, bărbatul a fost nevoit să rămână în Aeroportul Internațional din Cluj.

Pasager: „Am băut un păhărel, două…”

Ne puteți urmări și pe Google News

Însoțitor zbor: „Am înțeles. Ideea e în felul următor, dacă domnul căpitan nu vă acceptă, noi n-avem ce face”.

Pasager: „Vă dau în judecată, da?!”

Însoțitor zbor: „Haideți. Ăsta e bagajul dumneavoastră? Bun, haideți, vă rog”.

Pasager: „Stai să fac un video. Nu mă trage! Pe mine nu mă tragi, ai înțeles? Stai, stai, stai”.

Însoțitor zbor: „Domnul meu, nu mai zburați”.

Scandal în avion. Un bărbat beat s-a luat la ceartă cu pilotul

Sursă foto Wikipedia

Pasager: „Pe mine nu mă tragi, ai înțeles?”, potrivit A3.

Mai mulți pasageri nu au fost lăsați în avion

A mai avut loc un scandal pe aeroportul din Cluj-Napoca. Mai mai mulți pasageri care trebuiau să călătorească spre Munchen nu au putut efectua îmbarcarea în aeronavă. Compania aeriană Lufthansa a invocat următorul motiv: „excesul de greutate al avionului”.

Căpitanul i-a informat pe pasageri despre dificultățile legate de greutatea aeonavei și despre eforturile echipajului de a redistribui bagajele pentru a echilibra încărcătura. 15 pasageri au fost nevoiți să se întoarcă în terminal.

Compania aeriană ar fi trebuit să le ofere pasagerilor o alternativă de transport. Pasagerii afectați ar fi trebui să primească o compensație financiară în intervalul de 250 până la 600 de euro.

Scandalul a avut loc la doar câteva zile după ce o compania aeriană a anunțat că ar putea introduce o regulă prin care toți pasagerii să fie cântăriți. Datele colectate sunt confidențiale și vor fi transmise Ministerului Terenului, Infrastructurii și Transporturilor.

„Pasagerii zborului către Londra sunt invitați să se prezinte la poarta 25 pentru a fi cântăriți”, a fost anunțul companiei aeriene.