Mișcarea, atât cât este posibil în aceste condiție, menține o stare de spirit pozitivă și ajută la eliminarea caloriilor ce se pot depune mult mai ușor decât înainte.

Iată o altă serie de exerciții ce pot fi executate acasă, dar pentru care este nevoie să ai la îndemână o coardă, o saltea de gimnastică și gantere.

Conform gymsport.ro, în prima zi de exerciții trebuie executate sărituri cu coarda, genuflexiuni, abdomene și exerciții pentru biceps și triceps.

  1. Se începe cu 50 de sărituri cu coarda, executate pe ambele picioare.
  2. Se ia o pauză, activă, de 30 de secunde, mers pe loc.
  3. Genuflexiuni – încearcă să execuți o serie de 30, cu spatele drept, picioarele depărtate până în dreptul umerilor, vârfurile orientate către exterior. Coborârea se face până în momentul în care partea inferioară și cea superioară a piciorului formează un unghi de 90 de grade. Nu până jos, pentru a nu afecta articulațiile. În revenire, este indicat să nu ai piciorul perfect întins, acesta trebuind să rămână puțin flexat. Apoi, cobori din nou.
  4. Exerciții pentru abdomen – stai culcat, ține genunchii îndoiți, tălpile pe sol, umerii pe sol, brațele întinse în față. Ridică-ți trunchiul încet rulând coloana și revino la poziția inițială. În acest caz execută două serii a câte 15 repetări, cu pauză de 15 secunde între serii.
  5. 50 de sărituri cu coarda, executate alternând picioarele.
  6. Urmează o nouă pauză activă, mers pe loc timp de 30 de secunde.
  7. 30 de genuflexiuni executate așa cum a fost descris la punctul al 3-lea.
  8. Exerciții pentru biceps – Stai în picioare, în poziția „stând depărtat” și ține în mâini câte o ganteră de 1 kilogram. Palmele îndreptate spre interior, cu brațele întinse pe lângă corp, asigură-te că îți menții coatele cât mai apropiate de corp. Ridică brațele și adu ganterele către piept. Execută această mișcare în serii de câte 15 repetări. Se execută două serii de exerciții.
  9. Exerciții pentru abdomen la fel ca la punctul 4.
  10. 50 de sărituri cu coarda – începe primele 10 sărituri pe ambele picioare, apoi la următoarele 10 picioare alternează picioarele, schimbă iar pe ambele picioare până ajungi la 50.
  11. Pauză activă – mers pe loc timp de 30 de secunde, inspirând și expirând.

La final ar trebui să se execute câteva exerciții pentru mobilitate, ținând cont de faptul că organismul este încălzit.