Românii sunt mai relaxați și mai liniștiți vara. Studiu

Românii sunt mai relaxați și mai liniștiți vara. Studiu

Românii au devenit mai relaxați și mai liniștiți, pe timpul verii, după cum arată un studiu de specialitate. Astfel, nivelul de furie în perioada de vacanță, cuprinsă între lunile mai și iulie, a scăzut cu 10%.

Nivelul de furie al românilor a scăzut cu 10% pe perioada verii, începând cu luna mai până în luna iulie a acestui an. Este cel mai redus procent, din anul 2021, iar trendul descrescător este asociat cu creşterea gradului de relaxare şi linişte, după cum arată studiul intitulat „Românii azi”. Astfel, conform cercetării, românii sunt mult mai calmi pe perioada de vară, cel puțin în acest an.

Românii azi” este un instrument de cercetare dezvoltat de compania Reveal Marketing Research care se desfăşoară continuu. Acesta funcționează ca un barometru al valorilor, al lucrurilor importante pentru români, în momentul respective.

Conform datelor centralizate de Reveal Marketing Research, un procent de 35% dintre români sunt definiți de relațiile sociale. Acestea funcționează mai ales în cazul familiilor moderne cu copii care se poziţionează în categoria de unitate şi armonie.

Ne puteți urmări și pe Google News

Românii investesc mai mulți bani în vacanțe

Pe fondul relaxării restricţiilor sanitare se înregistrează o creștere a motivației românilor cu privire la dorința de dezvoltare personală. Aceasta înregistrează cele mai ridicate valori din 2021 (9%), o creştere de 5%, după ce s-a menţinut în aceeaşi linie tot anul.

Pe de altă parte, studiul Reveal Marketing Research arată că persoanele care călătoresc cu familia investesc din ce în ce mai mulți bani în vacanţe şi călătorii de vară. Creșterea este de 5% începând cu luna mai. În acelaşi timp, este bine de precizat că, în iulie, românii au economisit cu aproape 10% mai puţin faţă de luna iunie.

Pe acest fond, nivelul de furie al românilor a înregistrat în intervalul de referinţă cel mai scăzut procent din acest an.

Despre studiul „Românii azi”

Rezultatele detaliate ale acestui studiu, „Românii azi”, sunt integrate în rapoartele de cercetare comandate de clienţii Reveal Marketing Research. Acestea oferă o viziune clară despre contextul emoţional în care se află românii în diferite perioade de timp.

Metoda de colectare a datelor pentru proiect este CAWI (computer assisted web interview). Chestionarul a fost completat de către 1.010 respondenţi cu vârste de peste 18 ani, iar marja de eroare este de +/-3%.

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.