România, la Târgul de Turism din SUA

România, la Târgul de Turism din SUA

La ediţia din acest an a Târgului de Turism Boston Globe Travel Show, România şi-a promovat propriul pachet de oferte unice pentru străinii interesaţi de vacanţe în estul Europei.

Reprezentanţii României la acest eveniment, care s-a desfăşurat între 20-22 februarie, au fost membrii Biroul de Turism cu sediul la New York, relatează Diaspora TV Online. Începând cu anul 2008, a fost demarată o amplă campanie de promovare a turismului românesc. În America de Nord, aceasta s-a concretizat prin participarea la diferite Târguri şi expoziţii de turism la New York, Boston, Los Angeles, Toronto şi Ottawa.

Directorul Biroului de Turism, Simion Alb, a precizat că "s-a remarcat un interes sporit din partea vizitatorilor în legătură cu oferta de turism a României. Dacă anul trecut prezenţa standului românesc a fost privită oarecum cu surprindere, la ediţia din anul acesta situaţia s-a schimbat, iar întrebările turistului american au fost mult mai specifice. De la întrebari generale despre România, vizitatorul a trecut la întrebări legate de zone specifice, iar participarea frecventă la astfel de Târguri nu poate fi decât o idee bună".

Americanii, interesaţi de Transilvania Vizitatorul evenimentului de la  Boston care s-a oprit la standul României s-a aratat interesat de preţul călătoriei, dacă este o ţară sigură şi cum se poate ajunge în Romania din Europa Centrală.

Zonele cele mai căutate au fost Transilvania şi Bucureştiul. Totodată, au mai fost promovate mănăstirile din Bucovina, Maramureşul, Delta Dunării, staţiunile de tratament.  Dintre toate, Transilvania s-a aflat însă în topul preferinţelor turistului american.

Campania din acest an se va concentra şi pe promovarea festivalului Enescu, a Transilvaniei, urmând ca anul viitor să fie acordată o atenţie deosebită Maramureşului şi Deltei Dunării.

Din anul 2006 a fost demarată o campanie de reclame în principalele reviste de specialitate din Statele Unite ale Americii, precum: National Geographic Traveler, Sherman’s Travel, Travel and Leisure, Budget Travel. Scopul acestora fiind de a promova principalele zone turistice ale României, pe piaţa Nord Americană.

Dacă la capitolul prezenţă şi amabilitate am fost reprezentaţi cu success, la capitolul imagine ar trebui să retuşăm anumite aspecte la viitoarele ediţii ale Târgului de Turism de la Boston. Ar fi fost frumos şi interesant pentru turistul american să poata vedea un cuplu de dansatori din Transilvania jucând pe muzică tradiţională, să guste o brânză românescă sau un pahărel de vin, în timp ce priveau pe ecranul unui televizor imagini din Deltă sau Maramureş.

Sursa: Diaspora TV Online

Ne puteți urmări și pe Google News