Produsele de la Lidl nu vor mai fi la fel. Cum vor reacționa clienții

Produsele de la Lidl nu vor mai fi la fel. Cum vor reacționa cliențiiLidl România. Sursa: Dreamstime.com

Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri din domeniul alimentar, a anunțat o schimbare semnificativă în politica sa comercială, care va afecta atât România, cât și alte 30 de țări în care compania este prezentă. Această schimbare face parte dintr-un plan global mai amplu, destinat să răspundă provocărilor globale legate de schimbările climatice, pierderea biodiversității și alimentația nesănătoasă.

Lidl se adaptează schimbărilor globale cu o strategie alimentară sustenabilă

Compania a decis să crească semnificativ ponderea proteinelor vegetale în oferta sa, reducând astfel dependența de produsele pe bază de carne, ouă și pește.

Măsura face parte dintr-o strategie globală destinată să răspundă provocărilor legate de schimbările climatice, pierderea biodiversității și riscurile unei alimentații nesănătoase.

Obiectivul principal al Lidl este să crească vânzările produselor pe bază de plante cu 20% până în 2030. Această abordare se va concentra pe promovarea cerealelor integrale și a proteinei vegetale.

Stocuri de alimente. Sursa foto: Pixabay

Promovarea unui sistem alimentar sănătos și sustenabil

Noua strategie a companiei se va concentra pe două piloni esențiali: cerealelor integrale și proteine vegetale. Până în 2030, Lidl intenționează ca 20% din totalul cerealelor vândute să fie cereale integrale, iar în fiecare categorie de produse relevante va exista cel puțin o opțiune bazată pe cereale integrale.

Mai mult, compania va pune un accent deosebit pe creșterea utilizării surselor de proteine vegetale, cum ar fi leguminoasele, nucile și semințele, în locul produselor de origine animală.

Lidl încurajează schimbarea globală pentru sănătatea planetei

Lidl și-a propus o transformare a sistemului alimentar, care include atât sănătatea oamenilor, cât și protecția mediului. Conform unui model bazat pe dieta sănătății planetare, care promovează fructele, legumele și cerealele integrale, compania va ajusta oferta pentru a reflecta aceste principii, având în vedere atât sănătatea umană, cât și reducerea impactului asupra resurselor naturale.

De asemenea, Lidl va face produsele sale vegane mai accesibile, pentru a sprijini un stil de viață sustenabil și sănătos, iar această schimbare se va resimți nu doar în România, ci și în alte 30 de țări unde retailerul este prezent, potrivit Stiridiaspora.

Ne puteți urmări și pe Google News