Sorin Predescu, șeful Direcției pentru Cultură Timiș, a postat, ieri, un mesaj pe pagina sa de Facebook în care atrage atenția asupra kitch-ului promovat de Primăria Timișoara în centrul orașului. ”Am obosit să mă bat cu tot kitch-ul din oraș. Problema este ca lor (adică Primăriei) li se pare frumusețe pura: bâlciul din Libertății, baraca din Piața Operei, reclamele de pe clădirile istorice, târgurile de Crăciun/Pasti, lumini colorate la fântâna cu pești, pietonale asfaltate etc. E și asta o viziune depre cum trebuie sa arate Timișoara. Astept cu interes decoratiunile de Paști”, a scris liberalul Predescu.
Imediat, alți liberali au reacționat în același ton. ” Oraşul e modelat după cultura şefilor lui. Veniti de la imală la asfalt, umflați în pene de "cine am ajuns io", "fac numai cum vreau muşchii lor". Duminica(p.m.) se vede cel mai bine”, a punctat Ovidiu Drăgănescu, fost prefect de Timiș.

„Am fost onorați să fim primiți, eu și Viceprimarul Dan Diaconu, însoțiți de Consilierul Ministerial pe probleme economice de la Ambasada României la Tokyo, dl. Viorel Onel, de lideri importanți ai companiei YAZAKI, companie care totalizează în cele 46 de țări unde are unități un număr de angajați cât populația Timișoarei, dintre care peste 10.000 în România, prezentă cu un puternic Centru de Proiectare-Dezvoltare și în Timișoara, respectiv cu o importantă fabrică la Arad„, a notat primarul Nicolae Robu pe Facebook.

Primarul și viceprimarul Timișoarei Dan Diaconu se află într-o vizita de cinci zile in Japonia. Printre altele, cei doi au în program și o întâlnire cu reprezentanți Eu Japan Fest Japan Committee, o organizație care se ocupa cu stabilirea de legături culturale între statul asiatic și țările din Uniunea Europeana.