Premieră în comerțul din România. Clienții primesc bani la casa de marcat, indiferent de valoarea cumpărăturilor
- Ionel Sclavone
- 15 februarie 2023, 19:00
Premieră într-o rețea de magazine din România. Clienții vor beneficia de un serviciu care nu a mai fost implementat, până acum, în țara noastră. Indiferent de valoarea bonului, de la casa de marcat, cumpărătorii vor putea beneficia de diferite sume de bani în numerar. Este suficient doar să solicite acest lucru, iar casierii se vor conforma.
Un lanț de magazine din România le oferă clienților posibilitatea de a retrage bani în numerar, de la casele de marcat. Sumele pe care aceștia le pot primi, la momentul în care își achită cumpărăturile nu trebuie să depășească 200 de lei. Chiar și așa, în caz de urgență, dacă trebuie să facă o plată cu bani cash, persoana respectivă este scutită de un drum la bancă ori la un bancomat.
Rețeaua de supermarketuri Penny Market a introdus serviciul cashback care a devenit disponibil, în toate cele 338 de magazine din România, începând cu ziua de 15 februarie. Sistemul este valabil pentru oricine deține un card bancar, de credit sau de debit, care are activat o astfel de opțiune.
„Suntem foarte bucuroși să introducem serviciul de cashback în toate magazinele din țară. Este o premieră în domeniul retail-ului autohton și avem încredere că putem contribui la dezvoltarea acestui sistem în România”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
În ce condiții se pot retrage banii
Potrivit reprezentanților lanțului de magazine, clienții care vor dori să retragă bani numerar nu vor fi condiționați de o valoare minimă a bonului de cumpărături. Este suficient să prezinte cardul bancar la casa de marcat și să solicite suma de care are nevoie. Singurul lucru de care trebuie să țină seama este ca valoarea pe care o cere să nu depășească 200 de lei.
De menționat că serviciul disponibil la casa de marcat poate fi comisionat de către banca emitentă a cardului, conform condițiilor stabilite prin contractul de emitere a cardului bancar.
Raffaele Balestra, CFO PENNY România, a precizat că prin acest nou serviciu se urmărește și fidelizarea clienților care trec pragul acestor magazine din rețeaua Penny, pentru cumpărături. În plus, se urmărește ca oamenii să aibă posibilitatea să facă rost de bani cash, rapid, fără să fie nevoie să ajungă la bancă.
„Ne dorim să venim cât mai mult în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, iar sistemul cashback reprezintă un serviciu atractiv, deoarece le oferă clienților posibilitatea de a retrage numerar într-un mod simplu și rapid, fără să fie nevoiți să se oprească la un bancomat. În plus, serviciul de cashback ne va ajuta și în procesul de fidelizare a clienților”, a mai precizat Raffaele Balestra, conform economica.net.