P&G vinde divizia WELLA

P&G vinde divizia WELLA

Procter & Gamble (P&G), cel mai mare producător mondial de bunuri de larg consum, lucrează cu Goldman Sachs la opţiunile privind vânzarea diviziei Wella evaluată la aproximativ şapte miliarde de dolari, au declarat pentru Reuters surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, scrie Agerpres.

Printre cumpărătorii potenţiale se află rivala anglo-olandeză Unilever dar şi grupul german Henkel, care a mai făcut o ofertă pentru Wella în 2002, înainte de a fi vândută către P&G în 2003, pentru 6,5 miliarde de euro (8,1 miliarde de dolari).

În august, compania anunţa că va renunţa la 80-100 linii de producţie care înregistrează o creştere lentă, pentru a se concentra pe aproximativ 80 de branduri, cum ar fi Tide şi Pampers, care generează majoritatea profiturilor şi a veniturilor.

Pe segmentul de îngrijire a părului, P&G deţine de asemenea brandul Clairol, achiziţionat de la Bristol-Myers Squibb pentru 4,95 miliarde de dolari în 2001, şi brandul Vidal Sassoon.

De asemenea, P&G analizează vânzarea brandului Braun (producător de electrocasnice mici), pe care l-a achiziţionat în 2005 în cadrul preluării Gillette, pentru 57 miliarde de dolari.