Ce profit face OLX și care sunt cele mai vândute produse

Ce profit face OLX și care sunt cele mai vândute produse Comerț online. Sursa foto: Pixabay

OLX Online Services, a fost înființată în 2007 și are ca obiect principal activitatea de comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi și în mediul online.

OLX, profit net de aproximativ 100 milioane de lei în 2023

OLX Online Services, operatorul platformelor de anunțuri olx.ro, a înregistrat anul trecut un profit net de 96,345,661.00 lei, în urcare cu 34,9% față de 2022. Iar cifra de afaceri a avansat cu 26,1%, la 314,901,052.00 lei în anul 2023.

La finele anului 2023, datoriile totale se situau la 47,92 milioane de lei, cu 18,9% față de anul precedent. Sumele de recuperat au crescut cu 7,6%, la 21,35 milioane de lei, potrivit termene.ro.

Numărul mediu de salariați a rămas neschimat față de 2022, la 182 persoane. OLX Online Service este controlată indirect de grupul sud-african Naspers, care mai deține în România România eMAG, Fashion Days, Autovit și PayU.

Ne puteți urmări și pe Google News

Top 25 cele mai vândute produse online în RomâniaOLX, profit net de aproximativ 100 milioane de lei în 2023. Sursa foto: business.olx.ro

Produsele care se vând cel mai bine online în România

Sectorul de e-commerce din România a atins o cifră record de 9.95 miliarde de euro, generând aproximativ 60% din vânzările regionale din Europa Centrală și de Est, potrivit estimărilor realizate de ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online).

Produsele de fashion rămân în topul a ce se vinde cel mai bine online, atât în România, cât și în Europa. Acest sector de piață a crescut cu aproape 22.7% de pe un an pe altul și cu 32.7% din 2021 încoace.

Livrările de mâncare din restaurante, fast food-uri și firme de catering reprezintă peste 10.2% din toate achizițiile din e-commerce. Ca industrie singulară, este a doua cea mai populară din România.

Streaming-ul și descărcările de filme sau seriale reprezintă cea mai mare nișă culturală din e-commerce, reprezentând aproape 10%, pentru filme, muzică și seriale.

Articolele de beauty, de la cosmetică, la produse de wellness sunt pe locul 5 în materie de ce se vinde cel mai bine în România. Din 2021, această nișă a crescut cu peste 33.5% în volum de comenzi, și cu peste 16.5% de pe un an pe altul, informează business.olx.ro.