O bucătărie mai alt fel. Cum îți poți decora spațiul după propriul plac cu ReFront

O bucătărie mai alt fel. Cum îți poți decora spațiul după propriul plac cu ReFrontSursa foto: Arhiva companiei/ ReFront

Fiecare persoană își amenajează locuința în funcție de propriile preferințe, pentru a crea un mediu confortabil care să le ofere senzația de „acasă”. Nett Front vine în întâmpinarea clienților cu serviciul inovator ReFront, care le permite să vizualizeze în 3D designul viitoarei lor bucătării.

Obiectele decorative și culorile alese sunt menite să aducă bucurie și plăcere, reflectând personalitatea și preferințele celui care locuiește acolo.

ReFront, un mod diferit de ați aranja bucătăria

ReFront transformă un spațiu simplu într-unul deosebit și personalizat. ReFront este serviciul care revoluționează experiența de redecorare, oferind uși compatibile cu mobilierul de bucătărie IKEA Metod, o opțiune preferată de mulți români pentru mobilă.

Acesta asigură un grad ridicat de flexibilitate și rapiditate, integrând tehnologia 3D și vizualizări la 360 de grade, menite să îmbunătățească semnificativ experiența clienților.

Cum sunt bucătăriile cu ReFront?

Clienții interesați de achiziționarea acestor fronturi au la dispoziție mai multe opțiuni: fronturi înfoliate, fronturi vopsite cu vopsea pe bază de apă sau vopsite cu pulbere. Astfel, o simplă bucătărie poate lua aspectul uneia de milioane. Există mai multe stiluri și 13 colecții. Tot ceea ce este de făcut este alegerea colecției, culorii, mărimilor. Ulterior se poate comanda. 

Scopul acestui serviciu este să ofere clienților posibilitatea de a vedea bucătăria lor personalizată din orice unghi înainte de a lua o decizie finală. Cu această soluție Nett Front își propune să susțină nu doar clienții finali, ci și partenerii, ce vor beneficia direct de această inovație. 

O bucătărie plină de personalitate

Beatrix Bartha este fiica fondatorului Nett Front, Andras Bartha, și directorul creativ la ReFront. Aceasta se remarcă prin viziunea sa unică în domeniul designului de mobilier. Ea adaptează tendințele internaționale la specificul pieței românești. Sub îndrumarea acesteia, ReFront vrea să se transforme într-un punct de referință al designului contemporan. Aici, se îmbină eleganța internațională cu funcționalitatea adaptată nevoilor locale. Potrivit acesteia, succesul pe piața românească stă în detalii, dar și în capacitatea de a înțelege preferințele consumatorilor. 

Beatrix Bartha, Director creativ ReFront, Sursa foto Arhiva companiei

Beatrix Bartha, Director creativ ReFront, Sursa foto Arhiva companiei

„Misiunea noastră la ReFront este să inspirăm culoare, căldură și personalitate în bucătăriile din toată România. Fiecare ușă și panou au fost concepute cu atenție pentru a aduce la viață paletele noastre vibrante, aliniindu-se în același timp cu precizia și funcționalitatea pentru care bucătăriile IKEA sunt cunoscute. Suntem încântați să oferim proprietarilor de locuințe o soluție atât elegantă, cât și practică”, adaugă Beatrix Bartha, Director creativ, ReFront. 

Tunde Szel-Bartha este viitorul CEO al Nett Front. Aceasta a spus că proiectul ReFront este o dovadă a angajamentului de a inova și a se adopta într-o piață dinamică, „Cu ReFront, construim pe moștenirea Nett Front și modelăm un viitor în care clienții au și mai multe opțiuni de a-și personaliza spațiile cu calitate și ușurință. Credem că ReFront va seta un nou standard pentru personalizarea accesibilă și de înaltă calitate a interioarelor în România”, a susținut aceasta.

Tunde Szel-Bartha, viitorul CEO Nett Front, Sursa foto Arhiva companiei

Tunde Szel-Bartha, viitorul CEO Nett Front, Sursa foto Arhiva companiei

Showroom-ul mobil al Nett Front este situat în parcarea Băneasa Shopping Center. Aici, clienții, pot vedea fronturile și pot experimenta noul serviciu ReFront.

Despre compania Nett Front

Compania Nett Front are o istorie de peste 18 ani pe piața românească. Aceasta s-a impus ca lider național în piața de fronturi și elemente decorative pentru mobilier. Produsele de care beneficiază clienții sunt fabricate din materie primă de calitate înaltă. Produsele realizate sunt unice, personalizate și atipice. Compania a avut în anul 2023 o cifră de afaceri de 59 de milioane de lei.

Ne puteți urmări și pe Google News