Nume mari au ajuns un fel de „clienți falși”. Vedete cazate gratis la mare, în schimbul pozelor pe Facebook

Nume mari au ajuns un fel de „clienți falși”. Vedete cazate gratis la mare, în schimbul pozelor pe Facebook

S-a încheiat încă un sejur reușit de 1 mai, la malul mării, acolo unde românii au avut ocazia să-și etaleze puterea financiară. Subtil, lângă „milionarii de weekend”, au apărut și vedetele care au întărit ideea că doar bogații își mai permit, în prezent, litoralul românesc. Adevărul este, de fapt, că au fost multe bartere la mijloc, atât la cazări, cât și la consumația din cluburi și că pentru mai puțin 200 de lei reușeai să pozezi într-un om de succes care petrece până dimineața în locurile despre care televiziunile vuiau în următoarea zi

Delia, Nicole Cherry sau Codin Maticiuc sunt doar câteva din numele cunoscute care au avut parte de consumație în schimbul reclamei de pe site-urile de socializare. Tot pentru reclamă „s-a vândut”, doar pe Facebook, și o sticlă de șampanie în valoare de 100.000 de euro, care a avut menirea să-i facă pe cei aspiranți la lux să creadă că se vor amesteca în clubul sezonier cu șeici și bogătași care își permit astfel de extravaganțe. Clienții unui club veniți cu un elicopter exact când presa era la intrare, „anonimi și totodată celebri” așa cum au fost descriși, au fost parte tot dintr-o idee de comunicare a cluburilor din zona de nord a stațiunii. Iar aceste strategii au dat roade, făcându-i pe cei care au venit la Marea Neagră să discute aprins pe aceste două subiecte.

Cheltuieli modeste

Ne puteți urmări și pe Google News

Prețurile nu au fost atât de inaccesibile pe cât au urlat craincii știrilor televizate, iar biletele de acces au avut prețuri între 70 și 210 lei. Cele mai căutate petreceri au avut loc vinerea și sâmbăta trecută, unele în corturi, altele direct pe plajă. Vineri, la un bairam din Nord, au participat Bogdan Vlădău, Xonia, Cătălin Scărlătescu și alți doi-trei artiști mai puțin cunoscuți. Distracția „de la fițe” nu a fost chiar piperată: 70 de lei intrarea, iar un pahar de tărie a costat 30 de lei. În total, pentru o noapte de dans pe hiturile anilor 2000, s-a cheltuit circa 150 de lei.

La „Moft” nu e chiar luxul pământului

Sâmbăta a fost mai scumpă. Dincolo de asistentele sponsorizate, dornice de apariții în tabloide, au fost prezente și persoane publice în activitate, care mai au hituri sau emisiuni, iar acestea au fost văzute, cu precădere, în „Moft”, așa cum este denumit, în glumă, clubul cel mai frecventat de vedete. Acolo, pentru 210 lei aveai acces, dar și consumație. Nu a fost cazul să achite nimic Cherry, Maticiuc, Delia, Capatos, Speak și alții, care au postat clipuri de promovare pe conturile lor de pe rețelele de socializare, făcându-i pe ceilalți participanți să se simtă mai importanți. Chiar și așa, anul acesta, de 1 mai, cele mai mari încasări le-a avut apa plată.