Mai multe firme sub-subcontractoare au oprit, din nou, lucrul, din cauză că nu și-au mai primit banii din 15 iulie. Reamintim faptul că, potrivit contractului inițial, tronsonul respectiv trebuia să fie gata în data de 2 octombrie, dar din cauza deselor întreruperi după neplata sub-subcontractorilor sau alte întârzieri, nimeni nu poate preciza o dată exactă de finalizare.

Lucrările de pe Lotul 2 al autostrăzii A10 Sebeș – Turda, de la km 31 până la km 41, în zona Ciumbrud, sunt din nou blocate de subcontractori pentru neplata facturilor scadente, potrivit unor surse din zonă. Ultimii bani primiți au fost pentru perioada 1 – 15 iulie, iar, de atunci, firmele subcontractoare care lucrează cu muncitori și utilaje proprii nu au mai fost plătite.  

Citţi continuarea articolului aici

Cu o lungime planificată de 70 km, A10 este autostrada care va face legătura dintre Autostrada A1 şi Autostrada A3, pe traseul Sebeş – Turda. În luna iulie 2013, a fost anunţată organizarea unei licitaţii pentru porţiunea Sebeş-Turda, iar rezultatele acesteia au fost anunţate în decembrie 2013. 

Lucrările ar urma să fie finalizate din fonduri europene (85%) şi de la bugetul de stat (diferenţa).  Tronsonul Sebeş-Turda este împărţit în patru loturi: 
– Lot 1 – 17,0 km de la intrarea pe autostrada în Sebeş până la Pârâul Iovului, constructori: asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA – SC Pomponio SRL. Cost: 541.739.137 lei fără TVA;
 – Lot 2 – 24,3 km de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud; constructori: asocierea Aktor SA – SC Euroconstruct Trading SRL. Cost: 549.332.494 lei fără TVA;
– Lot 3 – 12,5 km de la intrarea în Aiud pânî la nodul de la Decea, constructori: asocierea Tirrena Scavi SpA, Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A. Cost: 420.511.921 lei fără TVA;
– Lot 4 – 16,3 km de la nodul Decea până în Turda, constructori: asocierea Porr Construct SRL, Porr Bau GmbH. Cost: 470.004.894 lei fără TVA. (sursa: www.130km.ro)