Luaţi-vă ADIO de la ceva care vă motiva să postaţi pe Facebook

Luaţi-vă ADIO de la ceva care vă motiva să postaţi pe Facebook

Facebook începe să testeze ascundrea like-urilor în fața utilizatorilor. Cercetătoarea de aplicații Jane Manchun Wong a găsit codul sursă în aplicația Android pentru Facebook care ascunde cantitatea exactă de like-uri de la o postare.

Restul utilizatorilor vor vedea doar câteva emoticoane ca reacție în loc de un număr real de like-uri primite de alte persoane. Iar Facebook a confirmat pentru TechCrunch că are în vedere un test care va ascunde numărul real de aprecieri, dar că testul nu a început încă să funcționeze.

Schimbarea pregătită de către cei de la Facebook pentru postările din cadrul reţelei de socializare a fost descoperită prin analizarea codului sursă al aplicaţiei iar în imaginea de mai jos puteţi vedea cum urmează să arate postările fără like-uri.

CEDA6502 FBFE 4C92 BDFE C77F81D58E45

Ne puteți urmări și pe Google News

Foarte mulţi utilizatori duc o luptă acerbă pentru a obţine like-urile la postările de pe Facebook. Dar, în curând, totul va deveni o amintire deoarece numărul like-urilor primite ar urma să fie complet ascunse, fiind afişate doar comentariile si share-urile.

Facebook a confirmat în mod oficial faptul ca intenţionează să ascundă numărul de like-uri pentru postările din cadrul reţelei, deocamdată testând schimbarea cu utilizatori din anumite ţări de pe glob. Doar cei cu aplicaţia Facebook pentru Android vor putea beneficia de această schimbare oferită de companie, iar cei cu iPhone vor avea cu siguranţă schimbarea implementată.

Facebook motivează acest gest explicând că unii oameni se tem să publice postări pentru ca nu vor primi like-uri sau sterg ceea ce nu a fost apreciat de prieteni şi  vrea să evite scenarii precum „Uite câte like-uri obțin. Viața mea este un dezastru în comparație cu... ”sau„ de ce să împărtășesc  ceva pe reţea dacă nu va primi atât de multe like-uri ca postarea lui X sau Y? Oamenii vor crede că sunt nepopular”.

Aşa că uitaţi-vă bine la like-urile de pe Facebook şi Instagram, deoarece în curând vor deveni istorie, notează techcrunch.