Evenimentul Zilei > Social > IQOS susține noua generație de artiști și arta care ne aduce împreună la DIPLOMA
IQOS susține noua generație de artiști și  arta care ne aduce împreună la DIPLOMA

IQOS susține noua generație de artiști și arta care ne aduce împreună la DIPLOMA

Ediția a IX-a a festivalului DIPLOMA, dedicat noii generații de artiști, arhitecți și designeri români, va avea loc între 7 și 16 octombrie 2022, la Combinatul Fondului Plastic din București. Și anul acesta, DIPLOMA Show  aduce în fața publicului artiști care își prezintă cea mai importantă lucrare realizată  în perioada academică, respectiv, lucrarea de licență. Pictură, fotografie, new media, modă, arhitectură sau design grafic sunt formele de expresie artistică explorate în lucrările expuse la DIPLOMA. Pentru al treilea an consecutiv, IQOS este partener al festivalului și contribuie la promovarea și sprijinirea artiștilor la început de drum.

Prin mesajul Arta ne aduce împreună. Cu IQOS, brandul definește unul dintre obiectivele sale pe termen lung, acela de a genera progresul prin punerea în valoare a talentelor în formare, a ideilor care inovează și care au puterea de a aduce schimbare în comunitate și în societate. Parteneriatul cu DIPLOMA este unul strategic, prin care IQOS susține industriile creative din România.

Festivalul DIPLOMA reprezintă pentru noi, în fiecare an, o sursă de inspirație și o oportunitate de a ne apropia de cei cu care împărtășim aceleași valori și care abia acum își croiesc un drum în lumea artei. Le admirăm creațiile, le apreciem entuziasmul și ideile inovatoare pe care le propun. Credem că, prin lucrările lor, proaspeții absolvenți oferă o perspectivă dinamică asupra lumii actuale și acces la modul în care ei se raportează la prezent, la schimbările pe care și le doresc. Ne bucurăm că le putem aprecia împreună talentul acum, la debutul carierei lor. Arta, la fel ca schimbarea, se celebrează mai bine în comunitate. De aceea, IQOS propune în cadrul DIPLOMA o serie de experiențe prin care ne dorim să aducem oamenii împreună prin intermediul artei.” – Denys Strobykin – Director Marketing & Digital, Philip Morris România.

De-a lungul timpului, prin proiectele dezvoltate împreună cu artiști aflați la început de drum, IQOS a contribuit semnificativ la debutul lor și la promovarea acestora în industria creativă în care și-au dorit să se afirme.

În cadrul acestei ediții, colaborarea dintre IQOS și Remus Andrei Moldovan, absolvent al Facultății de Arte Decorative și Design, înseamnă alăturarea viziunii artistice a acestuia și a valorilor care definesc brandul, precum progresul, inovația și rolul acestora în comunitate. Rezultatul acestei colaborări este un produs vestimentar original, dedicat exclusiv consumatorilor IQOS, prin care se stabilește, astfel, o legătură directă între utilizatorii IQOS și industria creativă.

Design-ul propus reinterpretează grafic valorile brandului prin utilizarea unor elemente din identitatea vizuală a acestuia, precum forma recognoscibilă a literei Q din logo, căreia îi oferă un alt rol, acela al unei ferestre de dialog, care se multiplică și reflectă, astfel, ideea de comunitate. În plus, formele geometrice, alternate cu cele fluide, ilustrează progresul continuu al societății, la baza căruia stau ideile inovatoare.

De asemenea, în perioada 7-9 octombrie, în curtea Combinatului Fondului Plastic, IQOS a pregătit o serie de experiențe care îmbină tehnologia și arta, care au rolul de a crea momente unice și de a aduce împreună deopotrivă membrii comunității IQOS, cât și participanții la festival.

Una dintre atracțiile principale ale festivalului va fi, cu siguranță, instalația interactivă Synesthesium, dezvoltată în parteneriat cu studioul H3. Un proiect interdisciplinar, la intersecția neuroștiinței cu arta și tehnologia, aceasta invită participanții să descopere forma grafică a reacțiilor lor cerebrale la stimuli vizuali.

În plus, la DIPLOMA, spațiul IQOS devine loc de întâlnire și petrecere a timpului dintre vizitarea pavilioanelor deschise în cadrul festivalului. Astfel, utilizatorii IQOS care ajung în spațiul dedicat până în 9 octombrie, vor putea experimenta, cu ajutorul unui braț robotic, o nouă manieră de a-și personaliza un cocktail comandat de la barul IQOS.

De asemenea, utilizatorii care își doresc să-și personalizeze dispozitivul IQOS vor putea face acest lucru gratuit, în spațiul special amenajat în curtea Combinatului Fondului Plastic, prin alegerea unuia dintre modelele disponibile, inspirate de tematica festivalului.

Pe toată durata festivalului, cei care vor să afle mai multe despre momentele pregătite de IQOS în cadrul DIPLOMA, se pot alătura comunității pe contul de Instagram @iqos_ro și pot participa la concursuri cu premii atractive.

Accesul în spațiul IQOS este gratuit și este permis exclusiv persoanelor cu vârsta de peste 18 ani.

 IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.