Instagram, schimbarea așteptată de toți utilizatorii. Anunțul a fost făcut chiar de către șeful rețelei

Instagram, schimbarea așteptată de toți utilizatorii. Anunțul a fost făcut chiar de către șeful rețeleiInstagram. Sursa foto: Facebook / Instagram

Clipurile video scurte de pe Instagram, pe care Meta le numeşte Reel-uri, vor dura mai mult, adică trei minute. Adam Mosseri, şeful Instagram şi Threads, a anunţat că Reel-urile pot fi acum de trei minute, ceea ce reprezintă o dublare limitei de 90 de secunde impuse până acum.

Schimbări mari la Instagram

El a declarat că a extins durata reels-urilor pentru a le șansa creatorilor de conţinut să se exprime mai mult și mai bine. Mosseri a mai declarat că au existat foarte multe cereri din partea utilizatorilor, care s-au plâns că cele 90 de secunde sunt prea puţine pentru a realiza conţinut de calitate.

Facebook si Instagram

Facebook si Instagram. Sursă foto: Freepik

Au fost introduse mai multe funcții

Recent, compania a anunțat lansarea unei noi aplicații numite Edits, menită să faciliteze editarea video. Aplicația seamănă mult cu CapCut, utilizată de mulți creatori TikTok, fiind un semn clar al strategiei Meta de a câștiga teren în fața TikTok.Printre schimbările implementate recent:

Trecerea de la grilele foto pătrate la un format dreptunghiular pentru fotografiile din profiluri, o alegere care copiază designul TikTok.

Instagram și Facebook

Facebook și Instagram .Sursa foto: Simon Kadula | Dreamstime.com

Extinderea limitei de timp pentru Reels de la 90 de secunde la trei minute, urmând exemplul TikTok, care a încurajat utilizatorii să creeze conținut mai lung încă din 2023.

Tik Tok-ul a avut mult de suferit.

Într-un videoclip, Mosseri a a spus că obiectivul companiei este să ofere cele mai bune instrumente creative pentru utilizatori, nu doar pentru Instagram, ci și pentru alte platforme.În aceeași zi, Meta a anunțat disponibilitatea aplicației Edits în magazinele de aplicații, deși funcționalitatea completă va fi activă abia în februarie.

În săptămâna premergătoare shutdown-ului TikTok, alte aplicații similare, precum RedNote, au înregistrat o creștere semnificativă în descărcări. Instagram n-a înregistrat o creștere foarte mare. Platforma speră ca utilizatorii să fie încântați de noile funcții introduse și să petreacă mai mult timp online. Influencerii vor avea ocazia să își facă o comunitate mai mare.

Ne puteți urmări și pe Google News