Instagram renunță la noua versiune a aplicației din cauza criticilor aduse de consumatori

Instagram renunță la noua versiune a aplicației din cauza criticilor aduse de consumatori Sursa foto: Arhiva EVZ

Instagram plănuise schimbări mari, inclusiv o versiune pe ecran complet a aplicației – dar lansarea nu a decurs așa cum se aștepta, iar compania a renunțat la planul ei.

În urma reacțiilor celebrităților, utilizatorilor și influențelor precum Kim Kardashian și Kylie Jenner, Adam Mosseri, șeful Instagram, a declarat pentru buletinul informativ Platformer al Casey Newton că Instagram va elimina versiunea de testare a aplicației.

Inginerii de social media lansează în mod constant instrumente pentru a ține pasul cu apetitul digital al utilizatorilor. Uneori, schimbările sunt întâmpinate cu respingere, iar alteori utilizatorii au nevoie doar de timp pentru a se adapta.

Consultanții CEO au spus că toate criticile din partea utilizatorilor Instagram au arătat că lansarea produsului a fost o greșeală. Yaverbaum a spus că liderii inteligenți recunosc greșelile rapid, dând dovadă de transparență și dorința de a deveni mai buni.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Fiecare companie face greșeli”, a spus el. „Dublarea și refuzul de a recunoaște faptele greșite sunt mult mai dăunătoare decât anularea unei funcții. Nu merită să-i alungi pe cei care apreciază și susțin produsul tău, refuzând să-și recunoască și să-și valideze preocupările.”

Instagram renunță la noua versiune a aplicației . Feedback-ul consumatorului

Gulczynski a spus că mișcarea Instagram a sugerat că membrii din conducere au fost deconectați de publicul său. „Ei pun asta fără să fie în pas cu ceea ce își dorește consumatorul”, a spus Gulczynski.

Incorporarea feedback-ului pentru a vă îmbunătăți produsul sau compania este o lecție esențială pentru Instagram. „Ascultați întotdeauna și răspundeți corespunzător echipei dumneavoastră și celor care vă folosesc produsele sau serviciile”, a spus Yaverbaum. „Leadership-ul va face inevitabil greșeli – toți suntem oameni, până la urmă – și încorporarea imediată și abordarea feedback-ului negativ poate opri o problemă înainte ca aceasta să devină o criză”, potrivit Business Insider.