Mai mulți turiști, păcăliți de hotelieri după ce s-au întors din vacanță

Mai mulți turiști, păcăliți de hotelieri după ce s-au întors din vacanță Sursa foto: Flynt | Dreamstime.com

Numeroși turiști au fost șocați să descopere că, la peste o lună de la întoarcerea din vacanță, sunt nevoiți să plătească sume suplimentare pentru servicii inventate de hotelieri.

Un britanic a povestit experiența sa de la un hotel din Columbia. Deși a achitat aproximativ 240 de lire sterline pe noapte pentru cazare, a fost surprins să constate că a fost taxat suplimentar cu 470 de lire sterline pentru băuturi și servicii de spălătorie.

La ce să fii atent dacă te cazezi la hotel

Mai ciudat este faptul că bărbatul a fost nevoit să plătească suma suplimentară cu mult timp după încheierea vacanței sale. Abia după o lună a primit un e-mail care menționa o taxă de spălătorie în valoare de 100 de dolari.

„O lună mai târziu, mi-au trimis un e-mail din senin despre o taxă de spălătorie de 100 de dolari pe care nu au reușit să o contabilizeze. E-mailul este de la hotel”, a povestit bărbatul.

Ne puteți urmări și pe Google News

Povestea sa a scos la iveală și altele. O tânără din Panama a spus că a primit un e-mail în care era informată că trebuie să plătească mai mulți bani după ce vacanța i s-a terminat.

„Nu fiți surprinși dacă primiți e-mailuri suplimentare care pretind că o biată cameristă a uitat să adauge o taxă de spălătorie în anumite zile.

Și că dacă nu plătiți, camerista va fi obligată să achite suma. Mi s-a întâmplat acest lucru cu un sejur la un loc în Panama”, a scris despre hotel, pe Reddit.

Hotel

Sursa foto: dreamstime.com

Escrocheriile de acest tip, comune în America Centrală și de Sud

Craig Borowski, expert în servicii pentru clienți la TheCXLead.com, a confirmat acest aspect.

El a subliniat că, deși este comun în America Centrală și de Sud, astfel de practici înșelătoare pot apărea în orice loc, nu doar la hotel.

Hotel

Sursa foto: Corepics Vof | Dreamstime.com

Atunci când plecați de la un hotel, chiar dacă ați plătit în avans, cereți o chitanță sau o factură pentru sejurul dumneavoastră și pentru orice taxe, inclusiv băuturi sau mese, care au fost decontate din cameră.

Dacă mai târziu primiți un e-mail prin care sunteți informat despre alte taxe, nu trebuie să răspundeți și nici să acceptați să plătiți taxe suplimentare”, a spus expertul.

Potrivit acestuia, trebuie să ne urmărim îndeaproape cardul pe care l-am folosit pentru a rezerva sau a plăti la hotel, pentru a depista orice taxă frauduloasă care ar putea apărea, potrivit The Sun.