Google extinde funcțiile de pe Meet și pentru utilizatorii finali. Doar pentru cei care plătesc cel mai mare abonament

Google extinde funcțiile de pe Meet și pentru utilizatorii finali. Doar pentru cei care plătesc cel mai mare abonament sursa: Twitter

Google extinde funcțiile de pe Meet . Trei noi funcții la care aveau acces doar companiile vor fi disponibile și pentru persoanele fizice. Nu sunt însă decât pentru cei care plătesc un abonament de 10 dolari pe lună.

Trei funcţii disponibile până acum doar în cadrul Workspace, dedicat exclusiv companiilor vor ajunge acum și la utilizatorii finali, anunță compania Google. De acestea, vor putea beneficia însă doar persoanele care plătesc cele mai scumpe abonamente.

În primul rând, este vorba despre extinderea la 24 de ore a duratei maxime pentru o convorbire. În al doilea rând, la utilizatorii finali ajunge funcţia de eliminare a sunetelor deranjante din fundal.

De asemenea, abonaţii individuali vor avea acum înainte acces la apeluri video înregistrate, ceva ce se poate face de mult timp gratuit cu aplicaţiile de chat, însă pentru care utilizatorii Meet vor trebui să plătească.

Ne puteți urmări și pe Google News

Abonament de 10 dolari

Aici intervine trucul pregătit de Google. Cele trei noutăţi nu vor fi disponibile tuturor celor care plătesc abonament, ci doar celor care sunt abonaţi la planul care oferă 2TB de spaţiu în cloud şi care costă 10 dolari pe lună.

Oricum, la început, noile facilităţi vor fi disponibile într-un număr limitat de ţări, printre care Statele Unite, Canada şi Mexic, urmând ca o extindere a disponibilităţii să aibă loc „în curând”, a mai anunțat compania, potrivit news.ro.

Lansare în România

Google va lansa în România Google News Showcase, un program inedit de licenţiere dedicat redacţiilor de ştiri. Articolele presei vor putea fi mult mai vizibile pentru utilizatori, iar jurnaliștii vor avea și alte beneficii importante.

Prin News Showcase, publisherii vor avea acces la o serie variată de paneluri prin care să ofere mai mult context ştirilor şi să adauge articole conexe, cronologie şi multe altele. Noile paneluri îi vor ajuta pe publisheri pentru a-şi face conţinutul mai vizibil pentru cititori. Panelurile News Showcase vor apărea în Google News şi Google Discover (pe mobil şi desktop) şi vor direcţiona cititorii către articolele de pe pagina publisherului. Mai mult, publicaţiile partenere vor primi plăţi lunare de la Google pentru drepturile de licenţiere ce vizează conţinutul pe care-l furnizează în News Showcase.