Un NOU serviciu Fare Lock: Pasagerii POT de ASTĂZI să BLOCHEZE prețul biletului timp de 48 de ore
- Antonia Hendrik
- 16 august 2017, 16:32
Un serviciu nou a fost astăzi lansat de Wizz Air! Se numeşte Fare Lock şi va permite pasagerilor să “blocheze” preţul şi pachetul de servicii pentru zborul selectat, pentru 48 de ore.
CE înseamnă serviciul WIZZ FARE LOCK:
- Fare Lock este un serviciu inovator care le oferă pasagerilor WIZZ posibilitatea de a-și asigura un tarif selectat pentru o perioadă de 48 de ore cu o taxă de 14 Ron (3 EUR) / segment / persoană
- Fare Lock este disponibil pentru rezervările realizate cu mai mult de 7 zile înainte de data plecării sau cu data primului zbor în cazul unui zbor dus-întors
- Fare Lock este disponibil pe wizzair.com și poate fi utilizat pentru rezervări de zbor de dus/sau zbor de întoarcere şi pentru mai mulți pasageri. Zborurile selectate, precum și numele sau numărul de pasageri nu pot fi modificate în raport cu tariful garantat după plata Fare Lock
- Pentru a finaliza rezervarea la prețul garantat de Fare Lock, clienții WIZZ vor trebui să plătească întreaga sumă a tarifului cu cardul sau folosind creditul din contul MyWIZZ, în termen de 48 de ore, prin accesarea paginii My Bookings
Dacă rezervarea nu a fost finalizată în 48 de ore de la utilizarea serviciului Fare Lock tariful rezervat va fi anulat automat.
-Pasagerii WIZZ pot obţine acum cu uşurinţă cel mai mic tarif disponibil pe orice zbor WIZZ până când își planifică întreaga vacanță
-Zborurile selectate cu Fare Lock nu vor fi vândute și prețul nu se va schimba timp de 48 de ore
- Fare Lock are un preț fix, indiferent de zbor, perioadă sau pachet ales.