„Singurul lucru pe care în mai doresc este să trecem prin Consiliul de Administrație bugetul Tarom pentru anul în curs, care prevede scăderea pierderilor la numai 10 milioane de lei, față de 120 de milioane de lei, în 2014”, a comentat Gabriel Dumitrașcu, pentru Evz.

Acesta a completat că astăzi dorește să își depună demisia, și crede că va fi urmat și ceilalți membri CA.

Potrivit lui Dumitrașcu, Consiliul de Administrație provizoriu al Tarom s-a confruntat cu diverse blocaje în reforma pe care a dorit să o implementeze.

În esență, membrii CA împărtășesc doleanțele sindicale și că eficientizarea companiei întâzie. Gradul de ocupare este în continuarea redus, de circa 60%, ceea ce înseamnă, practic, că un avion Airbus pentru curse externe circulă cu tot  atâția pasageri cât un avion ATR, de mult mai mici dimensiuni, pentru curse interne.

De asemenea, hangarul, unde pe vremuri se realizau lucrări de reparații și pentru terți, nu mai este o sursă de profit, iar un contract care trebuia încheiat încă din luna ianuarie, pentru revizii efectuate unor terți, întârzie să fie semnat.

Potrivit lui Dumitrașcu, reforma pe care dorește să o implementeze managerul privat este foarte lentă, iar acesta nu reușește să își impună planul.

Pe de altă parte, și la nivelul Ministerului Transporturilor apar blocaje la nivel decizional.