Emil Boc își promovează imaginea pe bani publici. Cât cheltuie pe publicitate Primăria Cluj

Emil Boc își promovează imaginea pe bani publici. Cât cheltuie pe publicitate Primăria Cluj

Primarul municipiului Cluj, Emil Boc, își menține imagnea de gospodar implicat cheltuind sume considerabile pe acțiuni de imagine.

Mai multe instituții de presă primesc bani frumoși de la Primăria municipiului Cluj pentru a lucra la popularitata lui Emil Boc. În ultimii ani, acesta și-a construit o imagine de primar implicat în viața comunității, gospodar, interesat de modernizarea orașului.

De-a lungul anilor a fost Emil Boc a fost surprins cu lopata în mână, alături de suporteri la competițiile sportive, bătând toba sau conducând autobuze. Un primar popular care nu se dă în lături nici de la munca fizică și nici de la aparițiile în posturi pe care alții le-ar considera jenante.

Strategia a funcționat dat fiind că Emil Boc a câștigat mandat după mandat, atrăgând voturile majorității locuitorilor orașului.

Doar că promovarea costă, după cum relatează publicația Ziar de Cluj, iar Emil Boc a cheltuit sume consistente pentru apariții la radio, la televiziune sau în presa online. Conform sursei citate, există un grup de instituții media care câștigă sume frumoase de la buget pentru a-i promova imaginea lui Emil Boc.

Emil Boc AstraZeneca problemă

Buget important pentru promovare media

Astfel, în ultimul an, din iulie 2020 și pânâ în iunie 2021, primarul Boc și-a promovat imaginea cheltuind sume importante de la bugetul local. Primăria Cluj-Napoca a cheltuit astfel aproape 200.000 de lei pentru aparițiile media ale primarului Emil Boc.

În anul 2020 banii de la bugetul local au fost direcționați către postul de radio Napoca Fm, unde Emil Boc apare în mod regulat. Postul de radio a încasat 24.000 de lei conform Ziar de Cluj. Un alt post de televiziune local, Via Cluj a primit 1.250 de lei.

În luna decembrie, două agenții de publicitate, prin intermediul cărora, arată sursa citată, au fost distribuite mesajele lui Emil Boc, au încasat aproximativ 35.000 de lei.

Sume consistente s-au dus și către televiziunile naționale cărora Primăria Cluj le-a alocat un buget de 35.000 de lei. La acestea se adaugă alți 29.845 de lei care au fost direcționați către DBV Media House SRL – regie care oferă publicitate pentru televiziuni.

Ce bani s-au cheltuit în 2021

În 2021 alocările au continuat către aceleași instituții de presă, doar că sumele de bani au crescut, semn că pandemia l-a făcut pe primar mai generos.

Presa locală a primit în anul 2021, până în prezent, alocări financiare în valoare de 62.128 lei după cum urmează. Banii au fost împărțiți între Napoca Fm - 46.000 lei, Monitorul de Cluj - 3.332 lei, Făclia 3.332 lei, Actual de Cluj 2.800 lei, Știri de Cluj 3.332 lei, Media 9 - 3.332 lei.

Ne puteți urmări și pe Google News