Până în prezent au fost instalate 327 de computere de bord pe autobuzele și troleibuzele Companiei de Transport Public din Cluj Napoca, aparate care validează datele furnizate de validatoarele de bilete. Aceste validatoare de bilete, celebrele compostoare, trebuiau să fie normale, după cum era prevăzut în caietul de sarcini. După licitație, s-a descoperit faptul că aceste validatoare erau de tip termic, pentru care s-a plătiti de trei ori prețul. n cadrul acestui proiect, parcul auto al CTP a fost dotat și cu GPS-uri de ultimă generație care monitorizează traseul parcurs și consumul de carburant.

Licitația a fost organizată în 2013 și au participat patru societăți comerciale, Radcom, Ramb cu CS Vision, UTI Grup cu ACI Cluj şi SCC Napoca. După validarea ofertelor, pe primul loc s-a clasat consorțiul de firme Ram SRL și CS Vision SRL, cu oferta de 21 milioane de lei.  
 
După licitație, reprezentantul firmei Radcom SRL, Ionuș Filipoiu a lansat o serie de acuzații grave la adresa funcționarilor din Primăria Cluj Napoca. În contract s-a cerut ca autobuzele Solaris de culoare MOV să fie dotate cu compostoare normale, dar s-a ajuns să fie cumpărate validatoare termice, de aproape trei ori mai scumpe. Ionuț Filipoiu susține că firma pe care o reprezintă le vinde cu sume cuprinse între 600 – 800 de euro, în funcție de cantitate, dar Solaris a plătit pe acestea 1.600 de euro.