În plină vară, cine nu își dorește să aibă un trup armonios și o greutate în conformitate cu înălțimea, vârsta și conformația corpului. Pentru asta puteți incerca dieta cu cartofi fierți.

Este un fapt extrem de cunoscut ca mediul online și nu numai abundă de diete si retețe de slăbit care mai de care mai interesante sau miraculoase.

Pentru că este o dietă hipocalorică, ce nu furnizează organismului toţi nutrienţii, nu e recomandat să o ţii mai mult de 3-5 zile. Reprezintă o variantă bună pentru momentele când ai nevoie să slăbești rapid câteva kilograme.

Dieta cu cartofi, ziua 1
Mic dejun: un cartof de dimensiune medie fiert sau copt şi un pahar (de 200 ml) de iaurt.

Prânz: doi cartofi fierţi sau copţi şi un pahar de iaurt

Cină: două pahare de iaurt

 

Dieta cu cartofi, ziua 2

Mic dejun: un pahar de iaurt

Prânz: doi cartofi fierţi sau copţi şi un pahar de iaurt

Cină: un cartof fiert şi un pahar de iaurt

 

Dieta cu cartofi, ziua 3

Mic dejun: un pahar de iaurt

Prânz: un cartof fiert sau copt şi un pahar de iaurt

Cină: un pahar de iaurt, notează a1.ro.

Deși pare foarte puţin, cartofii îţi vor da senzaţia de saţietate şi nu-ţi va fi greu să treci cu bine peste cele trei zile de dietă.

Te-ar putea interesa și: