Dietele drastice nu reprezintă o variantă sigură, căci ne pun sănătatea în pericol, dar dacă acestea sunt urmate pentru o perioadă scurtă de timp, putem obține rezultatele dorite și să ne păstrăm sănătatea în siguranță.

Dieta de sezon: dieta cu portocale.

Portocalele sunt unele dintre cele mai bune fructe și au o gamă largă de beneficii: sunt bogate în vitamina C, care îmbunătățește sistemul imunitar si previne infecții diferite, precum și minerale – calciu, fosfor și fier și au extrem de puține calorii.

Cum arată meniul acestui regim de slăbire, pentru două săptămâni:

Ziua 1

Mic dejun: o portocală, un ceai verde și o felie de pâine prăjită

Prânz: o portocală și un ou fiert

Cină: 2 roșii, 2 ouă fierte și o salată verde cu puțină zeamă de lămâie

Gustări: câte o ceașcă de chefir și câte o felie de pâine prăjită

Zilele 2 și 3

Meniul este același, dar în loc de ouă fierte, mâncați mușchi de vită la grătar (sau piept de pui)

Zilele 4 și 5

Înlocuiți carnea de vită cu brânză de vaci

Ziua 6

Înlocuiți brânza de vaci cu pește la grătar sau gătit cât mai simplu la cuptor

Ziua 7

Repetați meniul primei zile

Zilele 8-14

Repetați meniul primei săptămâni

Dacă  urmați cu strictețe această dietă, vă hidratați corespunzător și faceți și puțină mișcare, în cele 14 zile puteți să pierdeți cam 7 kilograme, scrie doctorquinn.ro.

Te-ar putea interesa și: