De ce divorțează bărbații? Legătura incredibilă dintre televizor și preferințele erotice

De ce divorțează bărbații? Legătura incredibilă dintre televizor și preferințele erotice

Timpul pe care îl acordăm în fața ecranului, fie în fața televizorului, fie a telefonului mobil, prin conexiune la internet, modifică semnificativ gusturile în materie de femei.

Un studiu arată că nu există un etalon al frumuseții, ci mai degrabă două, unul creat prin interacțiunea reală și altul prin contactul cu media.

Cu cât ne uităm mai mult la televizor devenim mai atrași de femeile slabe. Oamenii de știință au cercetat relația dintre consumul de TV și preferințele în materie de femei ale unor comunități din Nicaragua (America Centrală), care au confirmat teoria, informează CNN.

Cu cât s-au uitat mai puțin la TV, cu atât mai mult subiecții studiului au preferat femeile cu cu greutate peste medie. Din momentul în care au fost expuși la TV, a început o schimbare semnficativă, lucru firesc, cred cercetătorii, întrucât figurile feminine mai degrabă slabe sunt mult mai numeroase „pe sticlă” decât în viața reală.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Șefii din televiziuni și publicitate au o responsabilitate morală. Trebuie să folosească actori, prezentatori și modele de diverse gabarite și să evite stigmatizarea persoanelor supraponderale (...) E nevoie de o schimbare de atitudine iar media are un rol important în acest sens", a declarat Lynda Boothroyd, liderul studiului, autor și profesor de psihologie la Universitatea din Durham - Marea Britanie.

Percepția asupra atractivității, extrem de flexibilă

În cadrul studiului, o parte a grupului țintă nu a avut acces la reviste, internet și alte surse de informare. Ceilalți, au urmărit telenovele americane, filme de acțiune hollywoodiene, videoclipuri muzicale, reality show-uri, buletine de știri. Potrivit cercetătorilor, TV-ul are un impact destul de puternic față de telespectator, care poate conduce chiar la depresie.

„Rezultatele noastre demonstrează clar faptul că percepția asupra atractivității este foarte flexibilă, influențabilă, în funcție de modelele vizuale la care suntem expuși", a precizat Boothroyd.