City Grill, la două decenii de activitate! Daniel Mischie anunță planurile de extindere
- Adrian Lambru
- 28 mai 2024, 19:26
Sfârșitul lunii mai a anului 2024 regăsește grupul City Grill la aniversarea a două decenii de activitate. Această afacere este cunoscută la nivel național pentru numele importante din domeniul ospitalității. Potrivit echipei, au fost două decenii pline de împliniri pe numeroase planuri, dar și de provocări din punct de vedere economic sau al lipsei forței de muncă.
„Vorbim în cadrul City Grill de continuitate, elementul ce arată că o afacere a avut un real succes. Dar nu ai cum să obți asta dacă nu te dezvolți în permanență, să nu fii la zi cu ceea ce se întâmplă în jur, să observi schimbările. Noi asta urmărim la City Grill. Să oferim o mâncare din ce în ce mai gustoasă și calitativă, să avem un serviciu de servire din ce în ce mai bun, să oferim o experiență unică”, spune, în cadrul unui interviu pentru Infofinanciar, Daniel Mischie, CEO-ul grupului City Grill.
Povestea în afaceri a grupului a pornit în anul 2004 prin deschiderea restaurantului City Grill din Primăverii, pe când erau doar 50 de angajați. Dar cu o strategie bine pusă la punct de dezvoltare și cu o viziune centrată pe client și echipa internă, Grupul City Grill a devenit rapid un lider pe piața restaurantelor. La momentul actual, Grupul City Grill cuprinde 10 branduri din domeniul ospitalității reprezentate printr-un număr de 24 de restaurante din București și cu peste 1.000 de angajați.
Povestea City Grill merge mai departe
Pentru viitorul apropiat, echipa de la City Grill și-a propus să se extindă și mai departe de granițele Capitalei, de data aceasta spre aripa de Vest a României. La Cluj Napoca, de exemplu, demersurile sunt în toi pentru deschiderea unei noi locații sub umbrela City Grill. De asemenea, la Brașov, proiectul de deschidere a unei locații este pe ultima sută de metri. La momentul de față, în toate restaurantele din Grupul City Grill se gătește zilnic pentru aproape 20.000 clienți.
Există, însă, discuții ca odată cu acest eveniment, să apară încă un brand în familia aceasta de zece nume importante din industria ospitalității. „Avem în lucru la momentul de față lansarea unui nou brand care ar urma să se alăture celor zece deja existente pe care noi le administrăm”, mai spune Daniel Mischie.
Recent, Grupul City Grill anunța finalizarea unor proiecte importante de investiții. Printre acestea se numără modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor – Oprea Soare, dar și deschiderea celor două hoteluri sub brandul La Boheme. De asemenea, s-au finalizat procesele de renovare a unor locații din rețeaua Buongiorno. Pentru anul în curs, Grupul City Grill estimează afaceri în valoare de 60 milioane euro. De asemenea, s-a anunțat bugetarea pe investiții a unei sume de peste 20 milioane de euro în restaurantele din portofoliu, dar și în dezvoltare pe segmentul de restaurante și hoteluri.
Experiența City Grill
În actualitate, este vorba, atunci când se aduce în discuție domeniul ospitalității, conceptul de experiență. Daniel Mischie spune că, în 20 de ani de activitate la City Grill, a observat o schimbare majoră a comportamentului comsumatorilor. „Clientul de restaurant s-a schimbat în aceste două decenii”, spune CEO-ul City Grill pentru Infofinanciar.
„Se caută experiențe, se caută preparete locale, de le noi din regiune, fie ele tradițiole sau reinterpretate, întâlnim în restaurante vinuri ce provin din podgoriile românești. Experiența are legătura și cu designul unui restaurant, de ce muzică se ascultă în locul respectiv, de cum este servirea la masă în restaurantul cu pricina, de cum arată și ce gust are preparatul. Experiența pe care o caută acum consumatorii în ceea ce privește ospitalitatea înglobează mai multe elemente, așadar. Iar conducerea unei afaceri din acest domeniu trebuie să fie atentă la absolut toate aceste detalii”, adaugă Daniel Mischie.
Potrivit unui sondaj realizat în aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt o destinație preferată și vizitată frecvent de o mare parte din publicul bucureștean. Derulat pe un eșantion reprezentativ de 520 de bucureșteni, sondajul a relevat faptul că restaurantele grupului sunt alegerea numărul 1 pentru 17.3% dintre respondenți, și în primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceștia (31%).