Atac la conturile bancare. O nouă escrocherie în online: Ignorați acest mesaj
- Raluca Dan
- 28 noiembrie 2024, 07:25
CEC Bank a transmis un nou mesaj important pentru clienții săi, avertizându-i despre o nouă metodă de fraudă care amenință siguranța conturilor. Pentru a preveni furtul datelor personale și pierderile financiare, banca transmite clienților să fie precauți în fața riscurilor crescute asociate atacurilor online.
Mesaj important pentru clienți
CEC Bank atenționează clienții despre o nouă metodă de fraudă online, care este foarte periculoasă pentru conturile bancare. Banca le transmite să fie atenți la mesajele suspecte primite pe e-mail sau SMS, deoarece în spatele acestora se pot ascunde încercări de furt al datelor bancare și personale.
Astfel, în acest context, CEC Bank oferă sfaturi și recomandări clienților pentru a se apăra în fața atacurilor cibernetice tot mai des întâlnite.
Cum să ne apărăm în fața tentativelor de phishing
CEC Bank transmite că cele mai frecvente tentative de fraudă sunt cele prin e-mail sau mesaje. În cadrul mesajului CEC Bank transmite importanța unei atitudini vigilente și verificare surselor de comunicare. Prin acest mod se protejează conturile clienților și se previne accesul neautorizat la datele bancare.
Reprezentanții băncii subliniază că modul cel mai ușor prin care se poate identifica un mesaj suspect este chiar prin adresa de e-mail. Dacă mesajul nu este de la o adresă care se încheie cu „@cec.ro”, este o potențială tentativă de phishing. În aceste situații, banca recomandă ignorarea mesajului și evitara accesării link-urilor din mesaj.
Recomandările pentru portejarea datelor și conturilor
CEC Bank a oferit o listă de măsuri importante pentru protejarea conturilor și datelor personale. Printre acestea se află:
- Nu accesați link-uri suspecte: Mesajele trimise de expediatori necunoscuți pot avea link-uri periculoase.
- Evitați furnizarea datelor de pe card: Nu divulgați informațiile cardului unor platforme sau persoane suspecte.
- Verificați sursa documentelor descărcate: Este necesar să descărcați fișiere doar de pe site-uri cunoscute și sigure.
Dacă un client a răspuns unui astfel de mesaj sau consideră că ar putea fi victima unei fraude, este încurajat să contacteze de urgență CEC Bank pentru rezolvarea problemei.
Atac la conturile bancare. Informații utile
CEC Bank pune la dispoziție clienților resurse folositoare, pentru o informare cât mai bună, pe site-ul băncii. Acolo clienții pot găsi sfaturi și ghiduri practice pentru protejarea tranzacțiilor financiare și protejarea conturilor.
CEC Bank pune în evidență faptul că protejarea împotriva atacurilor de phishing începe cu conștientizarea riscurilor și educația.
Pe site-ul nostru, poți găsi o serie de sfaturi utile pentru a-ți proteja datele și tranzacțiile. Evitarea atacurilor de phishing începe cu conștientizarea riscurilor și respectarea regulilor de bază privind securitatea online, transmite CEC Bank
Prin adoptarea acestor măsuri de precauție clienții protejează conturile și nu riscă să piardă date personale sau financiare. Astfel, CEC Bank încurajează clienții să fie precauți ca să poată previne fraudele online.