ProTV a anunțat, din această toamnă, ofensiva MasterChef. Show-ul culinar va avea un număr total de 25 de episoade, difuzate de două ori pe săptămână, în prime time. Producătorii au explicat pentru EVZ de ce au ales această variantă. „MasterChef a dovedit că este un brand puternic încă de la primele episoade difuzate în România. MasterChef este un format produs în peste 50 de țări, iar în unele emisiunea este zilnică și se bucură de audiențe foarte mari, inclusiv în Australia, țara care a relansat formatul. Un număr dublu de episoade ne va permite să aducem probe inedite și să testăm mai bine concurenții. Practic, câștigatorul Master- Chef va avea de trecut un număr dublu de probe. În niciun caz nu se pune problema ca publicul să se plictisească. De ce ar face-o? Episoadele nu vor semăna unul cu celalalt”, a spus producătorul MasterChef, Monica Senchiu.

Povestea de viață a concurenților va conta mai mult în emisiune. „Publicul va ajunge să-i cunoască într-adevăr pe concurenți, cu bune și cu rele. Fiind un realityshow, este evident că pe lângă pasiunea pentru mâncarea bine gătită care-i unește, concurenții își vor arăta adevărata personalitate. Vom merge dincolo de farfurie și vom încerca să aflăm poveștile de viață ale concurenților, deoarece creația lor culinară este influențată de ceea ce îi definește pe ei ca persoane”, a adăugat producătorul.

Chef Adrian Hădean

Chef Adrian Hădean și-a construit în ultimii 15 ani o bogată carieră în acest domeniu. Este proprietarul unuia dintre cele mai vizionate bloguri culinare din România, care a adunat peste 15 milioane de vizitatori unici. „Comparativ cu edițiile precedente, noi suntem o echipă de jurați diferiți, cu personalități și experiențe diferite, combinația în sine este una extrem de interesantă și va genera ceva cu totul nou. Cred că fiecare dintre noi își dorește să-și aducă aportul pentru ca acest proiect să fie unul extrem de reușit și pe gustul telespectatorilor, iar originalitatea acestei ediții va veni tocmai din stilul personal aparte al fiecăruia dintre jurați.”

Chef Patrizia Paglieri

Cu o personalitate carismatică și plină de viață, dură însă în bucătărie și ridicând foarte mult standardele de calitate, Patrizia este un Chef foarte apreciat. Acasă, ea este ajutată în bucătărie chiar de fiul său, Francesco, în vârsta de 17 ani. „Va fi o ediție Master- Chef cu totul altfel, o spun cei din echipă, o spun și eu. Și vă pot asigura că standardele vor fi foarte ridicate. Concurenții vor trebui să ne impresioneze cu originalitatea și cu personalitatea lor, redate în ceea ce gătesc. Îmi doresc să mă surprindă cu felul lor unic de a reinterpreta rețete clasice, dar și sofisticate, să simt plăcerea lor de a găti și de a face acest lucru din suflet.”

Chef Foa

După o experiență de 10 ani în afara țării, Chef FOA (Florin Scripcă) face parte din echipa Flavours Food Design, având în subordine opt bucătării, ele fiind unele dintre cele mai apreciate locații din București. „Îmi doresc să pot influența viața concurenților de lângă mine și să aduc bucurie oamenilor care ne vor privi, să le deschid sufletul, să-i bucur, să-i înveselesc.. Și cred că asta poate începe cu gătitul. Sper din tot sufletul că voi putea transmite românilor o fărâmă din pasiunea care mă face să mă simt viu. Este însă important de reținut că noi jurizăm preparatele și nu omul care gătește.”