Sănătatea şi siguranţa locului de muncă reprezintă, de altfel, un subiect de interes şi la nivel regional, în condiţiile în care 14% dintre respondenţi declară că aceasta este cea mai mare îngrijorare, se arată într-un studiu realizat de Nielsen. 

Creşterea facturilor la utilităţi este, de asemenea, o îngrijorare întâlnită la nivelul întregii Europe, pe care o regăsim şi în România în top, un procent cuprins între 5% şi 8% dintre români punând acest aspect pe primul plan, se arată în documentul citat. 

"Intenţia de achiziţie imediată a scăzut sau a rămas stabilă în T1 2015 pentru toate categoriile sociale analizate. Aproape 3 din 10 respondenţi la nivel global (32%) intenţionează să cheltuiască pentru vacanţe, 31% pentru haine noi şi 28% pentru divertisment în afara casei, ceea ce indică o scădere trimestrială de 2, 3 şi respectiv 2 puncte procentuale. Un sfert dintre respondenţii la nivel global planifică achiziţia de noi produse tehnologice (24%) şi plata datoriilor (25%), valori egale cu cele înregistrate în trimestrul anterior", informează Nielsen.