Cafeaua buclucașă. Un latte cu scorțișoară a costat 5.700 de dolari

Cafeaua buclucașă. Un latte cu scorțișoară a costat 5.700 de dolari

O femeie din Colorado, Statele Unite a plătit, fără să vrea, o sumă fabuloasă pentru o cafea. Acesteia i s-au luat din cont aproape şase mii de dolari pentru o banală cafea consumată într-un local.

Cafeaua buclucașă. În realitate a fost o greșeală a unui angajat al localului. Cu toate acestea, după luni bune, clienta nu şi-a recuperat banii.

De aproape trei luni încearcă femeia din Colorado să-și recupereze banii, 5.700 de dolari, cât a plătit pentru o cafea. Totul a fost o greşeală care ar fi trebuit reparată rapid de bancă şi de localul de unde clienta a luat băutură. Insă rezolvarea întârzie să apară.

Lisa Angello, client: „Nu mi s-a întâmplat niciodată să am pe card fonduri insuficiente. Sunt foarte atentă cu banii pe care îi am în cont când îmi plătesc facturile”.

Iniţial, femeia a crezut că este victima unei fraude. Apoi a descoperit cum au stat de fapt lucrurile.

De la Crăciun femeia își tot așteaptă banii. „Un latte costă cât o excursie la Paris”

Reporter: „Ai fost taxată cu 5.700 de dolari pentru o cafea?” Lisa Angello, client: „Da. De fapt, prețul de 5,70 dolari a fost trecut greșit. L-au pus de două ori, consecutiv, fără ca cenţii să fie separaţi de dolari”. Reporter: „Un latte cu scorțișoară cam scump”. Lisa Angello, client: „Un latte cât o excursie la Paris”.

Cafeaua buclucașă. Un cadou nedorit primit în Ajunul Crăciunului. De atunci, păgubita tot aşteaptă. Reprezentanţii cafenelei recunosc faptul că a fost o eroare şi insistă că au returnat banii. Banca susţine însă că nu a primit fondurile. La un moment dat, contul femeii a fost alimentat cu 5.700 de dolari, dar ulterior suma a fost retrasă.

Îmi vreau banii înapoi. „Nimeni nu mă susține, nimeni nu mă ascultă”

„Sunt prinsă la mijloc. Nimeni nu mă susține și nimeni nu mă ascultă. Îmi vreau banii înapoi. Nici nu mai contează a cui este problema. Vreau doar să se rezolve, să mi se facă dreptate”, a declarat păgubita, Lisa Angello.

Până una alta, răspunsul băncii este invariabil: „Lucrăm împreună cu comerciantul pentru a rezolva situaţia”, înserează stirileprotv.ro.

Ne puteți urmări și pe Google News