Bătălia audiențelor din seara de Ajun a avut rezultate surprinzătoare. Marea confruntare s-a dat între „Singur Acasă” și „Las Fierbinți”

Bătălia audiențelor din seara de Ajun a avut rezultate surprinzătoare. Marea confruntare s-a dat între „Singur Acasă” și „Las Fierbinți” sursa: arhivă EVZ

Au fost rezultate surprinzătoare consemnate după bătălia audiențelor de vineri seară, 24 decembrie. Filmul Singur Acasă s-a întrecut cu serialul Las Fierbinți.

Celebrul film „Singur Acasă” nu a reușit să facă liderul audiențelor, în seara de Ajun, din Antena 1. Cu această producție, postul de televiziune s-a clasat pe locul al 2-lea. Pentru că prima poziție a fost ocupată de PRO TV, care a difuzat serialul românesc „Las Fierbinți”, conform paginademedia.

Singur Acasă 1 a fost învins pe același segment orar de serialul „Las Fierbinți”

În mediul rural, Antena 3, care a difuzat interviul realizat de Dan Negru cu actorul Florin Piersic, a fost pe poziţia a treia, după Pro TV şi Antena 1 şi peste Kanal D. De altfel, interviul a avut un loc bun şi pe celelalte segmente: a fost pe locul patru, conform sursei citate.

A fost vorba despre un maraton „Singur Acasă” la Antena 1. Partea a doua, „Singur Acasă 2 - Pierdut în New York” a reușit să devină lider în audiențe, iar în acest timp. PRO TV a difuzat filmul „Jumanji”.

Ne puteți urmări și pe Google News

1,05 milioane la Singur Acasă 2, faţă de 900.000 la Pro TV (asta în toată ţara). Cea mai mică distanţă dintre Antena 1 şi Pro TV a fost pe publicul tânăr (câteva zeci de mii de telespectatori).

A fost egalitate între PRO TV și Antena 1 la difuzarea celei de-a treia serii

Singur Acasă 3, o producție care s-a bucurat de mult mai puțin succes față de primele două, în cadrul cărora protagonist este Macaulay Culkin, a fost difuzată vineri seară, de Antena 1, după miezul nopții. Astfel, a câştigat un singur segment, este vorba despre publicul naţional, cu o medie de jumătate de milion de români (la doar 20.000 de telespectatori în faţa Pro TV).

Pe celelalte segmente, se poate vorbi despre o egalitate între Antena 1 și PRO TV pe publicul urban (266.000 la Pro TV şi 264.000 la Antena 1) şi egalitate absolută pe segmentul clasic comercial (18-49 de ani): 136.000 de tineri şi la Singur Acasă şi la Pan - Aventuri în Ţara de Nicăieri, mai precizează sursa citată.