Evenimentul Zilei > Monden > Bătălia audiențelor din seara de Ajun a avut rezultate surprinzătoare. Marea confruntare s-a dat între „Singur Acasă” și „Las Fierbinți”
Bătălia audiențelor din seara de Ajun a avut rezultate surprinzătoare. Marea confruntare s-a dat între „Singur Acasă” și „Las Fierbinți”

Bătălia audiențelor din seara de Ajun a avut rezultate surprinzătoare. Marea confruntare s-a dat între „Singur Acasă” și „Las Fierbinți”

Au fost rezultate surprinzătoare consemnate după bătălia audiențelor de vineri seară, 24 decembrie. Filmul Singur Acasă s-a întrecut cu serialul Las Fierbinți.

Celebrul film „Singur Acasă” nu a reușit să facă liderul audiențelor, în seara de Ajun, din Antena 1. Cu această producție, postul de televiziune s-a clasat pe locul al 2-lea. Pentru că prima poziție a fost ocupată de PRO TV, care a difuzat serialul românesc „Las Fierbinți”, conform paginademedia.

Singur Acasă 1 a fost învins pe același segment orar de serialul „Las Fierbinți”

În mediul rural, Antena 3, care a difuzat interviul realizat de Dan Negru cu actorul Florin Piersic, a fost pe poziţia a treia, după Pro TV şi Antena 1 şi peste Kanal D. De altfel, interviul a avut un loc bun şi pe celelalte segmente: a fost pe locul patru, conform sursei citate.

A fost vorba despre un maraton „Singur Acasă” la Antena 1. Partea a doua, „Singur Acasă 2 – Pierdut în New York” a reușit să devină lider în audiențe, iar în acest timp. PRO TV a difuzat filmul „Jumanji”.

1,05 milioane la Singur Acasă 2, faţă de 900.000 la Pro TV (asta în toată ţara). Cea mai mică distanţă dintre Antena 1 şi Pro TV a fost pe publicul tânăr (câteva zeci de mii de telespectatori).

A fost egalitate între PRO TV și Antena 1 la difuzarea celei de-a treia serii

Singur Acasă 3, o producție care s-a bucurat de mult mai puțin succes față de primele două, în cadrul cărora protagonist este Macaulay Culkin, a fost difuzată vineri seară, de Antena 1, după miezul nopții. Astfel, a câştigat un singur segment, este vorba despre publicul naţional, cu o medie de jumătate de milion de români (la doar 20.000 de telespectatori în faţa Pro TV).

Pe celelalte segmente, se poate vorbi despre o egalitate între Antena 1 și PRO TV pe publicul urban (266.000 la Pro TV şi 264.000 la Antena 1) şi egalitate absolută pe segmentul clasic comercial (18-49 de ani): 136.000 de tineri şi la Singur Acasă şi la Pan – Aventuri în Ţara de Nicăieri, mai precizează sursa citată.