Pe lotul în cauză există fisuri care depășesc în adâncime grosimea asfaltului. Lucrările de reparație, făcute corect, ar însemna decopertarea asfaltului și a straturilor de pietriș și chiar refacerea terasamentului cu un material potrivit, spuneau, în aprilie, reprezentanții Centrului de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică (CESTRIN), care au fost chemați să verifice gravitatea problemelor apărute în asfalt. Specialiştii CESTRIN au descoperit fisuri inclusiv în stratul de balast stabilizat, adică în terasament, dar au fost indentificate probleme cu exfolierea straturilor asfaltice, care, practic, nu aveau liant între ele.

Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara informează participanţii la trafic că pentru execuția lucrărilor, se va închide traficul alternativ, etapizat, iar circulația va fi deviată de pe o cale pe cealaltă. Între pozițiile kilometrice menționate se vor închide câte două sectoare de câte 5 km. Primele devieri de trafic programate vor fi între km 463+500 – 468+500 (Calea 2, sensul de mers Timișoara – Deva) și km 448+645 – 443+645 (Calea 2). În luna august nu vor fi instituite restricții de circulație pe autostrada A1. 

Pe de altă parte, drumarii anunță și că în lunile august și septembrie, se vor institui restricții de circulație similare pe autostrada A6 (drumul de legătură între autostrada A1 și centura municipiului Lugoj), între pozițiile kilometrice 1+200 – 10+000. 

Sectoarele aflate în lucru vor fi semnalizate cu panouri de orientare, balize și indicatoare rutiere și se instituie restricție de viteză la 80 km/h. Lucrările se desfășoară numai pe timpul zilei, atâta timp cât permite lumina naturală. 

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale și autostrăzi aflate în administrarea D.R.D.P. Timişoara pot fi obţinute de la Dispeceratul regional, la numărul de telefon 0256/246.620 sau accesând pagina de internet www.drdptm.ro. (Sursa foto: Economica.net)