Evenimentul Zilei > Social > Automatele de cafea, snackuri şi băuturi, o piaţă cu investitii de milioane de lei (P)
Automatele de cafea, snackuri şi băuturi, o piaţă cu investitii de milioane de lei (P)

Automatele de cafea, snackuri şi băuturi, o piaţă cu investitii de milioane de lei (P)

Segmentul de vending, care acoperă automatele de cafea, snackuri, băuturi şi alte produse „to go“, este încă in dezvoltare, atât din punctul de vedere al numarului de automate, cât şi al gamei de produse, dar in comparaţie cu anii precedenţi, putem afirma că procesul de dezvoltare, desi timid este constant, un exemplu in aceasta directie este reprezentat de extinderea nivelului concurenţei pe acest segment.

Aparatele de vending sunt potrivite pentru instituţiile unde nu există puncte de comercializare cu deservire personală, office building-uri sau pe strada. Pe langa spatiul de amplasare ce are un rol important, esentiala este si gama produselor oferite, de aceea Doctor VENDING prin cele peste 500 de aparate detinute activeaza in 2 directii distincte: automate de snackuri si bauturi racoritoare si automate de cafea ce intra in totalitate in clasa de consum energetic A+ intrucat vrem un consum energetic redus pentru client cat si protejarea mediului.

Prin prisma ultimelor evoluții ale tehnologiei, industria de vending trebuie sa puna la dispoziția consumatorilor automate din ce în ce mai performante. Pornind de la aceste posibilitatii tehnologice, Doctor Vending si-a propus pe langa extinderea la nivel national prin intermediul suportului logistic oferit de Cumpana 1993, deoarece dezvoltarea rețelei este de multe ori absolut necesară pentru menținerea competitivității vis-a-vis de concurență prin menținerea cotei de piață si achizitionarea de mai multe automate moderne, cat si o crestere a cifrei de afaceri cu 30% comparativ cu 2015.

In momentul de fata Doctor Vending detine automate de cafea cu touch screen, aparate cu brat robotizat, automate de snackuri si bauturi care iti permit plata si cu cardul, toate acestea alaturi de promotiile sau meniurile combo sunt doar cateva exemple ale investitiilor realizate pana in prezent de Doctor VENDING.

In urmatorii 3 ani prin intermediul unor investitii de peste 2 milioane de euro dorim sa ne dublam numarul automatelor de cafea, a celor de snackuri si bauturi racoritoare cat si cresterea cotei de piata, a resurselor umane si logistice. Românilor le place să aleagă și să fie serviți cu ce este mai bun și sunt dispuși să plătească pentru asta. Automate performante, curate, ușor de butonat/manipulat, cu meniuri intuitive, care asigură servicii complete clienților de genul acordării de rest, plății în bancnote, monede și cu cardul și dotate cu mici gadget-uri de genul unui simplu cui pentru sacoșe, distribuitor de șervețele de hârtie sau un mic coș de gunoi – se adaugă ca factori decisivi alături de produsele de calitate de care automatul nu duce lipsă.

Eliminarea situațiilor de Out of Stock și menținerea prospețimii produselor sunt alte elemente esentiale care se păstrează, dotarea automatelor cu sisteme GSM și de supraveghere de la distanță care să alerteze blocarea lor sunt motive extrem de importante pentru care am stabilit sa realizam investitii masive deoarece clientul va alege calitatea la prețul cel mai bun, iar noi trebuie sa le-o oferim daca dorim sa avem succes in acest business.