Alcool, la feminin

Alcool, la feminin

Băuturile pentru femei, cocktail de arome şi culori.

În după-amiezile caniculare, pentru domnii din România, dacă ar fi să judecăm după spoturile TV, fericirea înseamnă să bea o bere rece, rece, pusă în pahar - fără spumă! - de o chelneriţă blondă, blondă. Creşterea consumului de bere în România, de la an la an, se datorează nu numai diversificării sortimentelor, ci şi schimbării de mentalitate.

Astfel, populara băutură a fost ridicată la rang de aliment în faţa căruia, mai nou, nu se lasă mai prejos nici doamnele. Ultima tendinţă: berea cu diferite arome, pentru femeile care au învăţat să spună, cu graţie: „Un Redd’s, vă rog!“. Licori cu vitamine

Segmentul feminin de piaţă al consumatorilor de bere a fost cucerit de curând, prin lansarea unui concept inovator, cu efect de seducţie garantat. Pe lângă sentimentul de egalitate faţă de bărbaţi, căpătat în momentul în care comandă o bere, femeile mai obţin o victorie. Reţetele de preparare a berii, păstrate canonic de-a lungul secolelor, s-au schimbat, numai şi numai pentru gusturile lor, cât ai zice: „Chelner, încă un rând!“.

Luând în calcul sensibilitatea feminină la aroma amăruie care defineşte această băutură, producătorii de bere au ajuns să adauge în sacra licoare amestecuri de fructe, arome şi chiar vitamine. Mai mult, „conspiraţia“ producătorilor de bere, dornici să cucerească şi segmentul feminin al consumatorilor, este acum completată de cercetările care se fac în legătură cu efectele pe care le are berea asupra organismului uman. Spre exemplu, ultimul studiu, realizat la universităţile din Europa şi din Statele Unite, arată că un consum moderat de bere ajută la relaxarea întregului organism, ceea ce duce la îmbunătăţirea circulaţiei, la prevenirea infarctului şi chiar a cancerului. Redd’s răcoreşte femeile din România

În primăvara acestui an, Ursus Breweries a făcut un cadou femeilor din România, prin lansarea pe piaţă a sortimentului de bere Redd’s, prima bere cu grad normal de alcoolizare, care se distinge prin aroma sa de lămâie şi acidulare moderată. În prezent, Redd’s concurează cu Peroni Nastro Azzuro şi Becks Green Lemon în segmentul berilor premium, fiind comercializată la nivel naţional, „la sticlă“ sau „la doză“.

RECOMANDĂRI

Rusoaicele preferă votca

> În Rusia, firma Deyros a lansat pentru doamnele patriei votca „Damskaya“ (n.r. - „femei“), informează Reuters. Pe lângă diversitatea aromelor - lămâie, vanilie sau migdale, designul sticlei revoluţionează banala sticlă transparentă, satisfăcând şi cele mai extravagante exigenţe estetice printr-un ambalaj de culoarea violetelor, înnobilat cu o etichetă argintie. Votcă, estetică şi voie bună - producătorii au intuit milimetric nevoile de astăzi ale rusoaicelor.

> În Olanda, compania Natural Wines pune la dispoziţia femeilor o băutură destinată lor în exclusivitate: vinul Sophie&Sophie, „Sparkling Rose Wine Refresher“, cu o concentraţie de alcool foarte scăzută şi cu 40% mai puţine calorii decât vinurile obişnuite.

Ne puteți urmări și pe Google News