Acestea au lovit un tren privat de marfă, care primise liber să iasă din gară. În urma impactului, unul dintre vagoanele trenului de marfă a fost aruncat de pe şine şi s-a înclinat într-o parte. Cu toate acestea, traficul pe magistrala 900 – Bucureşti – Timişoara nu a fost afectat, deoarece accidentul s-a produs într-o zonă în care sunt mai multe linii.

La această oră, este în derulare o anchetă, pentru a stabili împrejurările exacte în care s-a produs accidentul şi ce făceau cei doi mecanici, în momentul în care locomotivele au pornit pe calea ferată fără să fie supravegheate. Corespondentul Radio România Actualităţi, Mihai Bădescu transmite.

Lucrătorii de la infrastructură feroviară au început manevrele de repunere pe linia vagonului deraiat în accidentul a cărui cauză pare să fie o eroare umană.

CFR Infrastructură: „Sunt, într-adevăr, două trenuri private. Majoritatea sunt trenuri private, dar nu ştiu ce s-a întâmplat şi e cercetare. Vine organul la Craiova, de aia /am/ venit şi eu, să vedem ce se constată şi în câteva zile vă putem spune”.

Cele două locomotive private sunt folosite pentru manevre la urcarea garniturilor pe Dealul Balota, din Mehedinți, deoarece compania de stat nu mai are locomotive suficiente. Este cel de-al patrulea accident feroviar produs în această zonă de la 1 octombrie 2019, primele trei fiind puse pe seama infrastructurii cu probleme.