În această sumă sunt incluse achiziţionarea unei proprietăţi amplasate strategic în Râmnicu Vâlcea, lângă drumul european E81, aproape de o conductă de gaz natural, achiziţionarea a 20 de autobuze, care funcţionează cu GNCV şi construcţia staţiei propriu-zise, informează Antares Group.

„Antares pariază pe gazul natural ca și combustibil al viitorului și, având în vedere că GPL nupoate fi folosit la vehiculele cu motorizare diesel, acest business reprezintă o alternativă viabilă la combustibilii clasici, prin eficientizarea pe care o aduce economia de carburant. Am convingerea că, pe termen mediu, se vor dezvolta în România rețele de stații de alimentare cuGNCV, crescând considerabil numărul de vehicule care folosesc acest carburant. Sunt sigur că,în perioada imediat următoare, va fi un interes major al montării pe vehicule, în special pentrutransportatorii comerciali, a sistemelor duale cu combustibil mixt, prin injecție de gaz natural încarburantul tradiţional, obținându-se o economie considerabilă a costurilor cu combustibilul.Sistemele duale vor putea fi montate în rețeaua noastră de service”, a declarat Dumitru Becșenescu, președintele Antares Group.

Ca parte a strategiei de dezvoltare, compania îşi propune ca, pe viitor, să continue săinvestească în acest domeniu pentru a crea o reţea naţională de 14 staţii GNCV, cel de-aldoilea oraş vizat, după Râmnicu Vâlcea, fiind Bucureşti. Reţeaua va permite utilizatorilor să sedeplaseze oriunde în ţară şi în Europa, cu atât mai mult cu cât toate ţările din Uniunea Europeană au deja reţele de staţii de GNCV.România era, până acum, singura ţară din Uniunea Europeană care nu deţinea staţii dealimentare pentru maşinile care merg pe gaz natural comprimat, deşi există o directivă europeană care spune că, până în 2020, toate statele membre trebuie să aibă astfel de staţii înreţeaua naţională de drumuri, la fiecare 150 de km.

”Lipsa de apetit pentru investiţii în acest domeniu a fost justificată de trei factori: în primul rând, absenţa unei pieţe de desfacere, apoicosturile prea mari, în contextul în care o staţie costă aproximativ 500.000 de euro şi, nu înultimul rând, până acum câteva luni, o legislaţie nedefinită în domeniu”, a mai declarat DumitruBecșenescu, președintele Antares Group.