80 de motive să fii #pebune la KFC

80 de motive să fii #pebune la KFC

Peste 80.000 de premii își așteaptă câștigătorii cu prilejul celebrării a 80 de restaurante în România.

KFC, unul dintre cele mai iubite branduri din România

În anul 1997, primul restaurant KFC a fost inaugurat în Piața Romană din București. Cu o prezență de peste 20 de ani în România, prin investiții constante la nivel de servicii, produse, design și digitalizare, rețeaua s-a extins la nivel național, iar în prezent, KFC celebrează restaurantul cu numărul 80, inaugurat, de curând, în orașul Sibiu.

80 de restaurante #fingerlickingood

Cu acest prilej,  KFC România a pregătit o mulțime de surprize aniversare pentru fanii faimoaselor produse ale Colonelului Sanders, în restaurantele din toată țara.

Începând cu 20 noiembrie, în toată rețeaua KFC, fanii brandului se pot bucura de numeroase premii, special pregătite pentru ei:

  • 80.000 de premii garantate, constând în porții mici de cartofi prăjiți, băuturi răcoritoare la 0.3L sau sosuri la alegere, care vor fi acordate clienților, pe bază de tichet răzuibil oferit în perioada 20-24 noiembrie, la achiziția unui meniu (mediu/mare) sau bucket. Aceste premii pot fi ridicate fie pe loc, fie la următoarea vizită în restaurant (până la data de 6 decembrie 2019), prezentând cardul câștigător. Tichetele se vor acorda împreună cu fiecare bon fiscal emis, în limita stocului disponibil.
  • 80 de premii acordate prin tragere la sorți pentru clienții care vor achiziționa un meniu (mediu/mare) sau un bucket, în perioada 20-24 noiembrie. Premiile, care constau în: console Sony PlayStation 4, camere GoPro, căști și multe alte gadgets cool, vor fi acordate la finalul campaniei. Fiecare bon înscris în prealabil pe website-ul KFC în secțiunea 80demotive reprezintă o șansă de câștig.

Mai multe detalii despre campania “80 de motive să fii #pebune” se găsesc pe website-ul dedicat: https://www.kfc.ro/80demotive/.

Cum a început povestea KFC?

Povestea deliciosului pui Kentucky începe cu mai bine de 100 de ani în urmă, în micuțul oraș Henryville, din statul Indiana, acolo unde s-a născut Harland David Sanders – cel ce avea să fie cunoscut de o lume întreagă drept Colonelul Sanders, datorită rețetei sale unice de Crispy Strips. Rămas doar în grija mamei încă de la 6 ani, alături de frații săi mai mici, copilul Harland a fost nevoit să se ocupe de treburile casnice, iar pasiunea pentru gătit s-a născut, astfel, în mod firesc. 34 de ani mai târziu, Colonelul începea să vândă puiul gătit după o rețetă secretă în cadrul unui motel din Corbin, Kentucky, pe care tocmai îl achiziționase. Rețeta, care a stat la baza imperiului său culinar și ale cărei drepturi au fost ulterior vândute unui grup de acționari, a fost perfecționată pe parcursul a 9 ani, pentru ca rezultatul final să fie alcătuit din 11 ingrediente.

Cu timpul, rețeaua restaurantelor Kentucky Fried Chicken s-a extins și a cunoscut o ascensiune rapidă datorită pasiunii pentru mâncare, bunăstării și sprijinului oferit de noii proprietari.

Astăzi, KFC este unul dintre cele mai iubite branduri la nivel internațional. Prin standardele înalte, fidel aplicate serviciilor și produselor, brandul și-a propus să dezvolte constant aprecierea și fidelitatea consumatorilor din România. În acest sens, KFC celebrează un moment important la nivel de business și alege să sărbătorească alături de fanii din toată țara, pe care îi invită în oricare din cele 80 de restaurante din România, oferindu-le 80 de motive să fie #pebune.

 

Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.

Ne puteți urmări și pe Google News