S-a întâmplat chiar azi, la Eindhoven, în Olanda, relatează Digi 24. Mai mulți români sunt blocați pe aeroportul din localitate, după ce cursa aeriană care trebuia să-i aducă în țară a fost anulată!

Din câte se pare, motivul îl reprezintă vremea nefavorabilă. Unul dintre pasageri susține că în aeroport nu există nici măcar un birou al companiei Wizz Air, cea care operează zborul, iar la numărul de contact de pe site-ul firmei nu răspunde nimeni.

„Variantele ar fi să așteptăm până pe 3 ianuarie, când ar fi locuri disponibile, sau să găsim un aeroport conex Bruxelles, Koln. Încercăm să găsim variante – ar mai fi să mergem spre Amsterdam, să mergem cu o altă linie aeriană, dar nu sunt decontate biletele în felul acesta, sunt și foarte scumpe. Nu reușim să luăm legătura cu compania aeriană, am primit un mail general, cu informații pe care le găsim și pe site. Problema e lipsa de comunicare. Am vrea să știm când putem să plecăm, ce variante avem”, a declarat Doru Radu, unul dintre românii blocați pe aeroportul din Eindhoven.

Te-ar putea interesa și: