Vom circula cu trenul pe sub munte cu 160 de km/hl. GALERIE FOTO

Vom circula cu trenul  pe sub munte cu 160 de km/hl. GALERIE FOTO

Cu o lungime de un kilometru, acesta este cel mai lung tunel de cale ferată nou-construit cu susţinere financiară europeană prin care va circula trenul

Tunelul Daneş, în lungime de 969 metri, este construit pe o variantă nouă de traseu între Sighişoara şi Aţel cu trenul. Este realizat printr-o tehnologie modernă implementată în trei parți distincte, particularizate prin metodele de execuție:

● tunel artificial (20 m) la intrarea dinspre Sighișoara ● tunel natural (862 m) ● tunel artificial (87 m) la ieșirea dinspre Daneș

Stadiul execuţiei lucrărilor – 80%

Trenurile de călători vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h prin tunelul Daneş, ceea ce înseamnă că între Sighişoara şi Aţel infrastructura feroviară va permite atingerea aceste viteze maxime de circulaţie pe o distanţă mai mare.

Este cel mai lung tunel de cale ferată nou-construit cu susţinere financiară europeană, au spus reprezentanţii operatorului reţelei de infrastructură feroviară.