Valentin Truță, Premier Restaurants: „Suntem atenți la preferințele clienților și asigurăm o varietate mare de produse în meniu”

Valentin Truță, Premier Restaurants: „Suntem atenți la preferințele clienților și asigurăm o varietate mare de produse în meniu”Valentin Truță, Premier Restaurants. Sursă foto: Arhivă

Premier Restaurants a închis anul 2023 cu o cifră de afaceri de 1,7 miliarde de lei și un profit net de 144 de milioane de lei. Având în vedere aceste rezultate și proiectele de succes, business-ul a fost inclus în Capital Top 300 Companii, ediția 2024. Premier Restaurants ocupă poziția de lider de piață în sectorul restaurantelor. De asemenea, compania este cunoscută pentru brandul celebru la nivel mondial McDonald’s.

Business-ul a avut rezultate financiare remarcabile în 2023. Premier Restaurants a închis anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,7 miliarde de lei și un profit net de 144 de milioane de lei. „Toate aceste realizări reflectă angajamentul continuu al echipei de a oferi produse și servicii de calitate în România”, a declarat Valentin Truță, Director General Premier Restaurants România. Având în vedere proiectele realizate, Premier Restaurants a fost inclus în Capital Top 300 Companii, ediția 2024.

Premier Restaurants, digitalizare și inovație

De-a lungul timpului, Premier Restaurants a reușit să implementeze o serie de inovații care i-au diferențiat în piață. Aceștia au pus accent pe digitalizare. Astfel, 90% dintre restaurante sunt dotate cu sistemul digital Experience of the Future, care oferă clienților o experiență mai bună. „Sistemul digital include meniuri și liste de prețuri digitale, kiosk-uri pentru comandă și plata simplă și rapidă cu cardul, inclusiv contactless, și o bucătărie modernă în care produsele sunt pregătite pentru fiecare comandă, reducând risipa alimentară”, a precizat Valentin Truță.

Un alt proiect important ține de implementarea funcției Mobile Order & Pay (MOP). Aceasta aduce în toate restaurantele un sistem digital integrat care ajută la eficientizarea proceselor.  Comenzile făcute online fac ca timpul de așteptare al clienților să fie unul mult mai mic

„Funcția este disponibilă în aplicația mobilă McDonald’s, care are 4 milioane de descărcări doar în România. Utilizatorii aplicației beneficiază și de programul de loialitate și recompense, acumulând puncte la fiecare comandă, pe care le pot transforma ulterior în oferte speciale. Suntem atenți la preferințele clienților și asigurăm o varietate de produse în meniu, pentru a aduce gustul McDonald’s mai aproape de cât mai mulți consumatori. Un exemplu recent în acest sens este seria noastră de burgeri premium, disponibili în ediție limitată și cu ingrediente de calitate, care a avut un succes notabil, mai ales în rândul clienților curioși să încerce noi rețete McDonald’s”, a explicat Directorul General al Premier Restaurants.

Investiții în deschiderea de noi restaurante

În 2023, Premier Restaurants a realizat investiții importante. Compania a deschis șase noi restaurante în București, Botoșani, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Pitești și Dumbrăvița. De asemenea, au continuat proiectele de remodelare și digitalizare a unităților existente. Potrivit datelor, investiția totală pentru expansiune și modernizare s-a ridicat la 90 de milioane de lei.

„Suntem deja prezenți în 31 de orașe din România. Anul acesta, am inaugurat un nou restaurant în Pitești, în Argeș Mall, cu o investiție de peste patru milioane de lei. Totodată, restaurantele Drive-Thru din cartierul Mănăștur din Cluj-Napoca și cel din Baia Mare au fost modernizate, ca parte a strategiei de digitalizare. Până la final de 2024 planificăm deschiderea a încă 6 restaurante, continuarea proiectelor de digitalizare și investiții în inovația meniului nostru”, a afirmat Valentin Truță.

Premier Restaurants investește constant în dezvoltarea profesională a angajaților., fiind unul dintre cei mai mari angajatori din industria alimentară din România.  De asemenea, le oferă acestora posibilitatea de a-și dezvolta cariera. Echipa este formată în prezent din peste 6.000 de angajați.

„Un aspect important ce contribuie la retenția angajaților în companie este promovarea din interior. Oferim training-uri și programe speciale de creștere. Astfel încât pozițiile manageriale din restaurante sunt atribuite angajaților care au evoluat în companie. În plus, sprijinim și încurajăm performanța școlară acordând burse angajaților studenți cu rezultate deosebite pe plan profesional și academic. Anul trecut, valoarea totală a acestor burse a fost de 300.000 de lei net”, a precizat directorul general al companiei.