Udrea îl provoacă pe Ponta să-și toarne găleata-n cap

Udrea îl provoacă pe Ponta să-și toarne găleata-n cap

Victor Ponta - Candidatul PSD îşi construieşte imaginea unui prezidenţiabil extrem de activ, care munceşte şi în week-end, acesta fiind prezent în patru judeţe în decursul a trei zile. Ieri, Ponta a anunţat că în perioada următoare va efectua mai multe vizite externe, în Republica Moldova, Turcia, China, iar la sfârşitul lunii septembrie va participa la Adunarea Generală a Naţiunilor Unite. Tot ieri, liderul PSD s-a declarat de acord cu Liviu Dragnea privind ordonanța care permite migrația aleșilor locali. „Este necesar să deblocăm autorităţile locale (...) Este vina domnilor Blaga şi Iohannis, care au şterpelit voturile obţinute de USL şi au blocat activitatea consiliilor judeţene şi locale”, a mai spus Ponta.

Klaus Iohannis – pre-campanie cu frâna de mână trasă. Campania candidatului ACL nu lasă impresia unui dinamism electoral. Chiar dacă a fost, la rândul său, prezent în ultimele zile în judeţele Arad şi Vâlcea, iar ieri în Ialomița, Iohannis pare absent din lupta pentru prezidenţiale, acesta nereuşind să transmită mesaje şi să îşi facă simţită prezenţa în teritoriu.

Elena Udrea anunţă o luptă la baionetă cu Ponta. Candidata PMP a fost prezentă în judeţele Caraş-Severin şi Alba, de unde a lansat noi atacuri la adresa lui Ponta, semn că premierul este principalul adversar urmărit de Udrea în această campanie. Tocmai pentru că doreşte să impună dinamism campaniei, Elena Udrea a publicat ieri dimineaţa pe contul său de Facebook imagini din timpul unui jogging matinal, în cetatea Alba Iulia. Lui Victor Ponta i-a transmis, dacă tot vrea să îşi ia popcorn, „să îşi facă provizii serioase, pentru că, în următorii ani, asta va face: va sta şi va mânca popcorn o să bea Coca-Cola”. Udrea a acceptat și provocarea lui Emil Boc și a anunțat că îşi va turna o găleată cu apă rece în cap, în faţa Guvernului, provocându-l apoi pe Ponta „pentru a se trezi la realitate”.

Monica Macovei – campanie electorală fără vlagă. Candidata independentă a fost absentă până din spaţiul public şi a ales să comunice cu susţinătorii săi exclusiv prin intermediul Internetului. Macovei a insistat să comunice prin mediul online cu electoratul şi a evitat să se promoveze prin vizite în ţară. Singura inițiativă a fost legată de reducerea numărului de membri necesari înscrieririi unui partid de la 25.000 la 3.